AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Jeg har datet en mann i ca to måneder, og vi er begge i slutten av tyveårene.Jeg har et barn fra før, så at han nå forteller at han røyker hasj var veldig turn off for meg. Vet ikke hvor ofte han mener "av og til" er, for jeg fikk ikke snakket noe om det. Jeg ble så overasket og skuffet, men forstod det slik at hab ikke røyker regelmessig, og at dette var i anlesning julefest..Jeg vet jeg må prate med han om dette og det skal jeg, for set er for meg uaktuelt å innlede noe med en som bruker hasj når jeg har barn. Men overdriver jeg dersom jeg sier jeg ikke godtar røyking også når vi bare dater og ikke har hatt "praten" ennå? Jeg vil gjøre det klart for han at jeg ikke vil bruke mer tid på å finne ut av ting og bli kjent hvis dette med hasjen er noe han planlegger å fortsette med. Anonym poster: 41a472cf5b2de5ab7f7d94b21450fb2c 1
kubrak Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 personlig bryr jeg meg ikke så mye med om jenter røyker hasj jog jeg mener en bør ha et åpent sinn på det. Men det er iallfall bra at du diskuterer det med han og at du gir han muligheten til å avslutte hasjbruken, tenker nå jeg. 1
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Tja, nå har han vært åpen mot deg, så nå er det din tur å være åpen mot han.
mr tvist Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Skygg unna!!! De blir veldig dumme i hodet etter en stund med harsj.Tro meg.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Skygg unna!!! De blir veldig dumme i hodet etter en stund med harsj.Tro meg. "De"? Aner du hvilke mennesker som røyker hasj? ALLE typer i samfunnet liker å ta seg en J iblandt. Det er forskjell på bruk og missbruk, det gjelder forøvrig alle rusmidler. Det skrives og uttales forresten "hasj" ikke "harsj", tro meg. Til TS. Tror du det kommer til å bli problematisk å gå inn i et forhold med denne fyren pga. hasjen, selv om du aldri ser han ruset? Jeg mener valget du tar bør avgjøres av dine holdninger, men jeg røyker hasj selv, hver dag - så blir litt vanskelig å dømme ut ifra mine erfaringer og mitt synspunkt. Anonym poster: a6109b53e53f89bb35f6888f0c6de1a7 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 "De"? Aner du hvilke mennesker som røyker hasj? ALLE typer i samfunnet liker å ta seg en J iblandt. Det er forskjell på bruk og missbruk, det gjelder forøvrig alle rusmidler. Det skrives og uttales forresten "hasj" ikke "harsj", tro meg. Til TS. Tror du det kommer til å bli problematisk å gå inn i et forhold med denne fyren pga. hasjen, selv om du aldri ser han ruset? Jeg mener valget du tar bør avgjøres av dine holdninger, men jeg røyker hasj selv, hver dag - så blir litt vanskelig å dømme ut ifra mine erfaringer og mitt synspunkt. Anonym poster: a6109b53e53f89bb35f6888f0c6de1a7 unnskyld skrivefeilen! har dysleksi men heldigvis hjernen i behold.Ja mennesker fra alle sammfunslag ruser seg,med en ting tilfelles! De bryter ned hjernen og nervene sine.Jeg har sett så mange oppegående mennesker som har blitt tapere/NAV"ERE etter litt vel mye joint at ingen doper eller kverulant i verden får meg til å endre mening. Anonym poster: cf301678de3fbc9590cf633f05121f63 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #7 Skrevet 19. desember 2012 unnskyld skrivefeilen! har dysleksi men heldigvis hjernen i behold.Ja mennesker fra alle sammfunslag ruser seg,med en ting tilfelles! De bryter ned hjernen og nervene sine.Jeg har sett så mange oppegående mennesker som har blitt tapere/NAV"ERE etter litt vel mye joint at ingen doper eller kverulant i verden får meg til å endre mening. Anonym poster: cf301678de3fbc9590cf633f05121f63 Tror de har røyket noe mer enn hva du kaller "harsj", i så fall.... Anonym poster: 062af889c867ed5d5ff1e17c95caf31d 3
Alina X Skrevet 19. desember 2012 #8 Skrevet 19. desember 2012 unnskyld skrivefeilen! har dysleksi men heldigvis hjernen i behold.Ja mennesker fra alle sammfunslag ruser seg,med en ting tilfelles! De bryter ned hjernen og nervene sine.Jeg har sett så mange oppegående mennesker som har blitt tapere/NAV"ERE etter litt vel mye joint at ingen doper eller kverulant i verden får meg til å endre mening. Anonym poster: cf301678de3fbc9590cf633f05121f63 Hmmmm....Ok, rart at jeg ikke kjenner noen hasjbrukere som har latt hasjen ta over livet og blitt NAVere da, inkludert meg selv....De fleste navere idag er jo alenemødre og alkiser uansett.
kaprifolen Skrevet 19. desember 2012 #9 Skrevet 19. desember 2012 Spørs hvor viktig det er for deg, det... For meg hadde det vært en total dealbreaker, og hadde dermed sagt ifra med en gang. 2
Pinkee Skrevet 19. desember 2012 #10 Skrevet 19. desember 2012 Selv om mine barn er store, så hadde jeg aldri blitt sammen med en som røyker hasj. Uansett om det var daglig eller av og til. Ikke at jeg innbiller meg at alle blir avhengige og dop-huer av det, men det er faktisk ulovlig i norge, å da hadde det vært så på tvers av mitt verdisyn at det hadde vært uaktuellt. Du får tenke nøye gjennom hva du mener om hasj-bruk, å så ta avgjørelsen derfra. Om han lover å slutte med det, så drit i det, det gjør dem sjeldent likevel. Alle jeg vet om som røker hasj, har lova både en og to ganger å slutte, men det blir aldri holdt. Tror det må være veldig avhengighetsskapende...
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2012 #11 Skrevet 19. desember 2012 Skygg unna!!! De blir veldig dumme i hodet etter en stund med harsj.Tro meg. hahahahahah!ignoranse lenge leve
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2012 #12 Skrevet 19. desember 2012 unnskyld skrivefeilen! har dysleksi men heldigvis hjernen i behold.Ja mennesker fra alle sammfunslag ruser seg,med en ting tilfelles! De bryter ned hjernen og nervene sine.Jeg har sett så mange oppegående mennesker som har blitt tapere/NAV"ERE etter litt vel mye joint at ingen doper eller kverulant i verden får meg til å endre mening. du blir ikke automatisk en taper fordi du røyker. du har tydelig fått frem at du ikke vet hvordan thc,canabioder og CBD fungerer på hjernen. det bryter ikke ned nervene dine. hvor i herrens navn har du det fra? om du er så opptatt av skadeomfanget så er alkohol en større synder når det kommer til tragedier enn det hasj er. når det er sagt: ts: om dette er en dealbreaker for deg at han røyker så burde du heller finne deg noen som ikke røyker, rett og slett Anonym poster: cf301678de3fbc9590cf633f05121f63
Marwel Skrevet 19. desember 2012 #13 Skrevet 19. desember 2012 Jeg hadde aldri ingått et forhold med en som røyker hasj eller bruker andre ulovlige midler, barn eller ei. 1
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2012 #14 Skrevet 19. desember 2012 nå røyker ikke jeg selv men kjenner mange som gjør. de tar seg en joint istedet for en øl. de er ikke akkurat samfunnstapere som naver. de har faste gode jobber de fleste av dem så ser ikke helt problemet. men det er jo noe ts må finne ut av selv. jeg mener at når du plages såpass med det at du lager en tråd om det så burde du kanskje styre unna?
mckinley Skrevet 19. desember 2012 #15 Skrevet 19. desember 2012 Jeg vet ikke hvor mye han røyker, og det er jo ganske viktig. Hvis det er som noen nevnte over her, at han tar seg en joint i stedet for en øl en sjelden gang, så ville ikke jeg sett noe problem med det. Det som er dumt her, hvis han røyker lite, er jo ikke skadevirkningene, men det faktum at det er ulovlig. Jeg tenker da særlig på barnet ditt og hvilket miljø du vil at det skal vokse opp i. Du blir nødt til å ta en prat med ham, kjenn etter og fortell ham hva du kan og ikke kan akseptere. 1
Gjest GayLordSayNo Skrevet 19. desember 2012 #16 Skrevet 19. desember 2012 Tror nok det er best for dere begge to dersom dere heller går for noen som er litt mer likesinnede. Det finnes menn som er mer din type og det finnes også damer som er mer hans type.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2012 #17 Skrevet 19. desember 2012 Jeg har mastergrad og jobber hver dag, tjener rundt en mill i året, og røyker av og til! Kjenner både advokater, leger og andre "høyt respekterte" som også tar en joint på en fest/kos. Tror nok ingen av oss havner på NAV
Gjest GayLordSayNo Skrevet 19. desember 2012 #18 Skrevet 19. desember 2012 Jeg har mastergrad og jobber hver dag, tjener rundt en mill i året, og røyker av og til! Kjenner både advokater, leger og andre "høyt respekterte" som også tar en joint på en fest/kos. Tror nok ingen av oss havner på NAV Nettopp....eller, nå tjener ikke jeg 1 mill i året, bare 2-300 000. Men jeg forstår ikke hvorfor hasj-røykere har noen som helst interesse av å innlede romantiske forhold til damer som får helt hetta med en gang temaet kommer opp. Finnes jo flust med fisk i havet, også fisk man kan chille med. For min del er holdninger rundt dette noe av det første jeg sjekker ut. Hvis hun ikke er med på leken, blir jeg heller ikke med og leker :-)
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #19 Skrevet 20. desember 2012 Jeg har mastergrad og jobber hver dag, tjener rundt en mill i året, og røyker av og til! Kjenner både advokater, leger og andre "høyt respekterte" som også tar en joint på en fest/kos. Tror nok ingen av oss havner på NAV Åsså såååå stolt.Du blir nok noe stort ettervært skal du se.Men ikke røyk så mye at du får doper språket da virker du veldig lite intligent uansett.Forøvrig god jul.skal du være nissen? Anonym poster: cf301678de3fbc9590cf633f05121f63
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #20 Skrevet 20. desember 2012 hahahahahah!ignoranse lenge leve Tipp topp lim å tjall da blir duuu sååå kuuuul asssssssssssssså lykketil limhue. Anonym poster: cf301678de3fbc9590cf633f05121f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå