AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Gir dere, eller får dere julegaver fra dyrene deres? Jeg var innom dyrebutikken i dag, og kjøpte godteri til katten:) så snek jeg litt i julegavehaugen, og der var det jaggu en gave til meg fra dyret:) har i tillegg vært å kjøpt gaver til mamma og pappa fra pus (i samråd med han selvfølgelig). Dette gjelder vel ikke bare meg? Anonym poster: 7450e76e16e5b11c19529a6360654702
Leanne Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Jeg synes det er så tåpelig når det står til ...... Fra Pus/hund/hest etc.. Det er jo ikke fra de, ikke var de med på butikken å valgte ut gaven og ikke bidro de med penger til innkjøpet heller. Så hos meg gjør vi ikke det, men hver sin lyst :-) 2
Cho Kon It Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Lillesøster på 15 passer alltid på at hunden får julegave, og pappa liker å bruke hunden som unnskyldning for å gi ekstra gaver Endret 18. desember 2012 av Cho Kon It 10
Gjest Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Hunden min er rå på å gi meg akkurat de sakene jeg ønsker meg mest til jul. Ikke alltid gubben er like inspirert når det gjelder å kjøpe gaver, så jeg pleier å kjøpe meg noe jeg har lyst på og skylde på bikkja. 15
Patronus Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Her skjer det hvert år fordi mamma og pappa ofte finner flere gaver som passer godt til meg. Syns det er koselig:) Og de andre som har blitt smeltet av pomme-hjertene deres, sender gave til dyrene. Og det faller ALLTID i smak hos dem
Adele Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Jeg synes det er så tåpelig når det står til ...... Fra Pus/hund/hest etc.. Det er jo ikke fra de, ikke var de med på butikken å valgte ut gaven og ikke bidro de med penger til innkjøpet heller. Så hos meg gjør vi ikke det, men hver sin lyst :-) Joda, se for deg katta stå i kassa på Vita mens h*n kjøper en gave til deg 9
Cho Kon It Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Jeg synes det er så tåpelig når det står til ...... Fra Pus/hund/hest etc.. Det er jo ikke fra de, ikke var de med på butikken å valgte ut gaven og ikke bidro de med penger til innkjøpet heller. Så hos meg gjør vi ikke det, men hver sin lyst :-) Stakkars deg hadde dødd hos oss på julekvelden, vi er veldig flinke til å dra knusktørre spøker om bikkja som har vært så flink og dratt på julehandel på eget initiativ. 10
Gjest Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 Det vakte en viss forundring hos svigerfamilien min da vi feiret der sist og jeg pakket opp en nydelig klokke fra bikkja. Ellers vanker det selvsagt gaver til dyrene. Tyggebein og pipeleker, og all slags godbiter. 6
Gjest Yellow Taxi Skrevet 18. desember 2012 #9 Skrevet 18. desember 2012 Jeg syns noe ekstra til dyrene er fint, men syns det er tåpelig med gaver fra dyrene. Men begge deler er relativt vanlig i min familie. Det værste er når dyrene fra slekta gir gave til noen dyr i kjernefamilien "Ja, du får si til fido at Marley likte gaven sin veldig godt " 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Jeg syns noe ekstra til dyrene er fint, men syns det er tåpelig med gaver fra dyrene. Men begge deler er relativt vanlig i min familie. Det værste er når dyrene fra slekta gir gave til noen dyr i kjernefamilien "Ja, du får si til fido at Marley likte gaven sin veldig godt " Haha! Min katt gir gave til hunden til kusinen min i år:p Anonym poster: c602efcc8c7b37195a4fe50b8011e2ad 1
Marwel Skrevet 18. desember 2012 #11 Skrevet 18. desember 2012 Haha, får gaver fra dyrene til foreldrene mine. Men det er typiske små "tradisjonsgaver" sånn som julehefter, en pakke after eight ol. Jeg prøvde noen år å gi gaver til dyrene, men det viste seg at dyregodteriene ikke falt i smak. Når jeg tenkter meg om så er de dyrene jeg prøvde å gi gaver til desverre for lengst døde av alderdom. De som de har nå er faktisk godterimomser og kommer løpende når jeg kommer på besøk fordi jeg ofte har godterier til de. Så i år skal de få det i gave! Det setter de pris på! 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #12 Skrevet 18. desember 2012 Jeg synes det er så tåpelig når det står til ...... Fra Pus/hund/hest etc.. Det er jo ikke fra de, ikke var de med på butikken å valgte ut gaven og ikke bidro de med penger til innkjøpet heller. Så hos meg gjør vi ikke det, men hver sin lyst :-) Så da synes du antakeligvis det er akkurat like tåpelig når noen skriver fra Ingunn, Roar og Helene (og helene er 2 år gammel) ? Smart Anonym poster: 432309ee14ba431fff13a891baa12566 15
missdior Skrevet 18. desember 2012 #13 Skrevet 18. desember 2012 selvfølgelig er pus med på gavestyret! hun har i år gitt julegave til meg, kjæresten min og mine foreldre. gaven til foreldrene ble bare sånn, da jeg kjøpte ekstra kapsler til kaffemaskinen de får i julegave, og alt kunne jo ikke være fra oss 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #14 Skrevet 18. desember 2012 Jeg gir julegaver til dyrene mine. Men får ingen, merkelig nok! Og hunden min gir til søskene mine sine hunder Anonym poster: 432309ee14ba431fff13a891baa12566
Gjest Kaxxy Skrevet 18. desember 2012 #15 Skrevet 18. desember 2012 Katten min får gaver ja, og jeg får fra den (...fra mamma da, hahah)
-Fiona- Skrevet 18. desember 2012 #16 Skrevet 18. desember 2012 Vi har en sånn intern greie i familien vår, der vi i tillegg til de vanlige gavene finner på noe gøy (eksempel; broren min fikk i fjor en julestrømpe fyllt av alt mulig rart slags dritt han ikke behøvde som hello kitty kulepenner, hårsløyfer, terninger til å henge i bilen osv, og en hel haug med lapper som ledet til den ordentlige gaven - konsertbilletter) I år skal jeg finne på flere rampestreker, og skylde på bikkja! Hunden og katten får selvfølgelig julegaver, også gir de en liten gave til de nærmeste som alltid gir de så mye stell og oppmerksomhet året igjennom
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #17 Skrevet 18. desember 2012 Jeg synes det er søtt jeg. Var det ikke dyret som kjøpte gaven selv altså? Åh jøss, sjokk! ;-p Pappa overlater gavekjøpene til mamma men han er da likefullt inkludert på "Fra:". (Han er heldigvis blitt flinkere til å huske å ikke spørre "hva fikk du?" når folk sier takk for gaven.. ) Kan forresten sverge på at når jeg spør katta "hvordan visste du at jeg ønska meg en sånn" så sender hun meg alltid et lurt blikk. Anonym poster: 3433117094dee922dde3501daf5f5d1e 9
SoftKitty Skrevet 18. desember 2012 #18 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Kjærsten min får gave fra pus:P Og hun var kanskje ikke med i butikken men hun er jammen meg veldig hjelpsom når det gjelder å pakke inn gavene!xD Jeg har gitt gaver til bekjente/familie sine dyr mange ganger (leker eller godbiter) men gidder ikke kjøpe til min egen katt for så å pakke både inn og opp selv, det føles for dumt haha. Synes forøvrig ikke det er noe mer dumt enn når foreldre kjøper og gir bort gaver fra barna sine når de er for små til å ordne det selv:) (Noe jeg altså bare synes er søtt og hyggelig) Endret 18. desember 2012 av SoftKitty
Lillah Skrevet 19. desember 2012 #19 Skrevet 19. desember 2012 Jeg brukte alltid å kjøpe julegave til hunden min, det gikk mest i hundegodis da Han var også flink til å kjøpe julegaver selv Men i år blir første jula uten han, da han døde for 1 mnd siden
Leanne Skrevet 19. desember 2012 #20 Skrevet 19. desember 2012 Så da synes du antakeligvis det er akkurat like tåpelig når noen skriver fra Ingunn, Roar og Helene (og helene er 2 år gammel) ? Smart Anonym poster: 432309ee14ba431fff13a891baa12566 Synes ikke du skal legge ord i munnen min, for der blir to helt forskjellige saker. For Helene på 2 år kan jo være med å velge ut pakken eller sette på teip når den pakkes inn, eller bare gi den til mottaker. Et barn er mye mer delaktig enn et dyr og er en selvfølge for meg at står på lappen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå