AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Jeg er ganske fortvila, og det er så slitsomt til tider at jeg ønsker å gjøre slutt på alt .. men det blir bare med tanken - og det forklarer kanskje hvor slitsomt jeg har det? Jeg sliter veldig med forholdet mitt til familie og slekt, og uten de er jeg helt alene. Venner har jeg ikke, og de vennene jeg hadde var ikke gode venner ... Så da sitter jeg her med en familie og slekt som prater stygt om meg ... og jeg må klare meg så godt jeg kan selv... Hva gjør man med sånt? Anonym poster: 403fa87a4de156918efc38de08afc9b7
SubHuman Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Dumper familien din. Familie er en familie du er født med, venner er en familie du selv velger. Hvis de ikke liker/elsker deg for den du er, så skal ikke du forholde deg til dem. Ta det opp med dem om hvor mye det sårer deg, hvis de ikke forandrer seg, da er de rett og slett ikke verdt din tid. Virker kanskje tøft og vanskelig i starten, men det vil bli verre hvis de skal tære på deg over lang tid, litt etter litt. Endret 18. desember 2012 av SubHuman
Gjest Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Hold deg unna dem. Du tjener ikke noe på å omgås folk som er negative for deg. Blod er ikke alltid tykkere enn vann. Husk at om du rasjonerer mer med deg selv i forhold til familien, så blir du i mindre grad tatt for gitt. Om du ikke er tatt for gitt så blir du mer verdifull i andres øyne.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Ja, jeg har halveis kuttet de ut, for jeg orket virkelig ikke mer... Skal feire jul med foreldre og søsken og mine tantebarn. Om denne julen blir god, skal jeg fortsatt ha litt kontakt med de. Iallfall tantebarna mine! men når det gjelder besteforeldre og tanter og onkler og noen søskenbarn - så kommer jeg nok ikke til å ha kontakt med de mer ... Anonym poster: 403fa87a4de156918efc38de08afc9b7
Norbertine Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Kjære Trådstarter. Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh Alice i Eventyrland, mod
Anbefalte innlegg