AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Hva gir dere foreldre til unge voksne barn som fortsatt bor hjemme? Alder 19-22. Og da er jeg mest nysgjerrig på dere som har litt stram økonomi. Jeg trenger inspirasjon (ja, jeg er sent ute...) og absolutt øvre grense er 1000 kroner, helst godt under det. Her er det penger som står på ønskelista til datteren på 20, men jeg har lite lyst å legge en konvolutt med penger i under juletreet. Selv om hun hvert år sier hun ønsker seg det, så merker jeg at hun blir litt nedfor når julaften kommer og hennes gaver består stort sett bare av konvolutter fra hele slekta. Ikke at hun er utakknemlig, men hun liker tross alt innpakkede gaver som hun kan riste og kjenne på. På julaften kommer veslejenta i henne fram igjen. Men så er det jo så vanskelig i den alderen. Det meste er sånt som de ønsker å kjøpe selv fordi de vil ha ting som passer deres smak fullt og helt. Så, hva kjøper dere i slite situasjoner? Anonym poster: f81fddd12c9deabfa53f7b233d05953c
Topplue Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Du kan jo gi ting hun trenger når hun flytter for seg selv? Så slipper hun å styre med det senere. Eller kjøpe inn forbruksvarer som du vet hun bruker mye av. Som kremer og shampo eller 10-pakning sokker og truser. Eller ramme inn et fint bilde av dere to, hele familien eller husdyret. Tøfler, pledd, abonnement på blad osv blir kanskje feil?
Solbærsaft Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Enig i å gi ting som hun kan ha bruk for når hun flytter hjemmefra. Tøfler, klær, kremer eller kanskje noen pynteting som hun kan ha på rommet sitt? Hva med en fin veske (hvor størrelsen kan avgjøres av om hun går på skole eller jobber)?
Gjest fr_ osv Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Jeg har kjøpt et toasthjern til min bror. Man kan lage digg snacs/mat med det 300 kr.
Lucid Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 [quote name=Forever ' timestamp='1355875262' post='11977004] Du kan jo gi ting hun trenger når hun flytter for seg selv? Så slipper hun å styre med det senere. Eller kjøpe inn forbruksvarer som du vet hun bruker mye av. Som kremer og shampo eller 10-pakning sokker og truser. Eller ramme inn et fint bilde av dere to, hele familien eller husdyret. Tøfler, pledd, abonnement på blad osv blir kanskje feil? 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 Hva med: gavekort på netflix abonement på yndlings bladet hennes konsert billeter / billetter til stand up Spa dag (kanskje litt dyrt) Ellers er jo alltid tøfler digg:) Anbefaler shepperds (mener de heter det) Utrolig gode =) De fins også i ballerina fasong viss hun er veldig jentete av seg. Anonym poster: afba4fb9c7c06ba10f921dcaef58f6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå