Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dit har vi tenkt oss til sommeren med tre barn (10, 8 og 6). Men, hvor bør vi bo? Sitter og søker etter hoteller men det er utrolig mye og jeg finner ikke helt ut av det.

Noen som har forslag til sted og (aller helst) hotell? Viktigste kriterie er at hotellet har basseng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen konkrete hotellforslag, men har vært i Kroatia en del ganger og tenker også å reise dit til sommeren :) Har tidligere vært på øya Brac med familien, en stille og rolig øy uten for mange festgale turister. Dubrovnik er et vakkert sted med mye å se og oppleve, men tror prisene er litt høyere med tanke på at det er et populært reisemål. Split og delvis Makarska Riviera er litt mer fest og partyplasser, men kommer helt an på hva dere er ute etter :) Har du vært på apollo sine nettsider forresten? Der er det gjestevurderinger på mange av hotellene.

Skrevet

Jeg ville også heller leid et hus selv. Dette er stort sett veldig rimelig i Kroatia, og det er svært mange hus til leie. Mange har basseng, og de fleste har A/C. Nettsider som homeaway.no har et stort utvalg i hus til leie i forskjellige områder, og du kan sortere på pris, sted, fasiliteter, antall rom, strand, osv.osv.

For en barnefamilie tror jeg det beste valget ville vært et sted langs Makarska riviera, eller i Trogir-området (nord for Split). Her er det roligere, og Trogir er en koselig by med flere strender i området. Kan også anbefale øya Brac, her bodde vi i 2010. Det er lett å ta ferge fra Split til Supetar på Brac. Like ved der vi bodde i Supetar var det et hotellkompleks som het SvPetrvS eller noe sånt, der hadde de flere bassenger. Både Bol og Split er fine byer å bo med familie i, og jeg tror det skal være mange hus med basseng som passer til familier :) Som noen skrev over her er Brac en rolig øy uten noe særlig festing, men jeg tror også at Trogir er et veldig fint sted for barnefamilier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...