Gå til innhold

Liten "ekstragave" til ung kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niesen min på 20 skal få gavekort i julegave etter eget ønske. Men jeg har lyst til å gi henne en ekstra liten ting (100-200 kr) bare for at det skal bli en pakke ut av det og ikke bare en konvolutt. Men jeg aner ikke hva det skal være. Klær og sminke er uaktuelt da hun er veldig stil- og merkebevisst, så jeg hadde neppe klart å finne noe som falt i smak. Alkohol er heller ikke et aktuelt valg, Hun bor hjemme hos moren sin, så huslige ting er heller ikke passende.

Jeg føler meg veldig rådvill her. Kunne selvsagt ha droppet denne ekstratingen, men broren hennes på 18 får også gavekort + en liten ting (han er mye enklere å finne noe til ;)), så jeg synes jeg må gi henne en liten ting også. Har tenkt på en god krem, men hun er som sagt merkebevisst så jeg kjøper fort feil. Jeg har spurt moren hennes hva hun tenker, men svarene er i en annen prisklasse enn jeg hadde tenkt meg.

Noen tips? Jeg har prøvd å finne noe fint i ukesvis, men nå er jeg nær ved å gi opp.

Niesen min elsker klær og sko (derav gavekort), er opptatt av trening og kjøpte seg sin første bil for kort tid siden.

Anonym poster: e7ceb8e429d43a7d169bf6c876696d8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror et enkelt smykke med "diamant" eller perle kan være noe :) De koster ikke så fryktelig mye på glitter og så kan du jo bare få med en bytte lapp :) lykke til med gave letingen

Skrevet

Spotify premium abonnement

DVD

Gode sminkebørster

Neglelakk

Såper, kremer (body shop har mye bra til fine priser)

• Liker 2
Skrevet

Noen enkle øredobber er jo fint :) perler liker de fleste jenter, evt. noen enkle med stein i osv..

• Liker 1
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Om hun nettopp har kjøpt bil, hva med å kjøpe en vindusskrape eller en refleksvest til å ha i bilen? Alt for mange glemmer slikt, og ender opp med å skrape frontruta med førerkortet...

Skrevet

Hvis hun er glad i trening så kan du jo kjøpe f.eks dette

http://xxl.no/Root/Trening-%26-helse/Kosthold/F%C3%B8r-trening/Tech-Fres/p/1076236_2_Style

http://xxl.no/Root/Trening-%26-helse/Kosthold/Under-trening/Isostar-Sportsdrikk%2C-Hydrate%26Perform-560-gr-7/p/1063963_2_Style

Ting i den kategorien der hadde jeg blitt veeeldig glad for ;) De har jo også proteinbarer og slikt på helsekosten!

Skrevet

Om hun nettopp har kjøpt bil, hva med å kjøpe en vindusskrape eller en refleksvest til å ha i bilen? Alt for mange glemmer slikt, og ender opp med å skrape frontruta med førerkortet...

Eller hva med førstehjelpsutstyr til å ha i bilen?

Skrevet (endret)

En Chanel-neglelakk skal være ganske bankers.

Endret av Glynis
  • Liker 2
Skrevet

Neglelakk (Essie) og leppepomade (Eos) kan ikke slå feil.

• Liker 1
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Eller hva med førstehjelpsutstyr til å ha i bilen?

Om man skal ha et ordentlig sett, koster det fort mer enn 200 kr, men det er definitivt også i riktig gate!

Skrevet

En Chanel-neglelakk skal være ganske bankers.

Jepp. Stemmer for Chanel negleakk også. De har god kvalitet. Koster rundt 150 på Tax free.

Anonym poster: b4611c90cbd798053a53473a42829441

Skrevet

Hva med en koslig notatbok eller almanakk? Så mye fint på Norli her om dagen.

Ullsokker (bestandig bra å ha)

En konfekteske eller annet snop

Sånn i forhold til neste år, kan du ikke spørre henne om hun vil velge seg ut service eller noe sånt som man kan kjøpe til henne når det er noe? Letter hele gaveproblematikken, og en vakker dag får hun bruk for det. Selv var jeg jaget ut i diverse "tallerkenbutikker" da jeg var 16 for å finne meg noe å samle på.

Skrevet

Jepp. Stemmer for Chanel negleakk også. De har god kvalitet. Koster rundt 150 på Tax free.

Anonym poster: b4611c90cbd798053a53473a42829441

Jeg synes ikke Chanel neglelakkene er noe gode. Ville heller kjøpt fra Essie, China Glaze eller OPI. Ellers kan jo et sett med leppomade og håndkrem fra EOS (http://www.apotek1.no/wcsstore/ApoProductMaster/media/profil/572566b3-d4e6-4b7d-bd58-7a12b928d6e9 - selges på Vita i alle fall) være noe? L'occitane håndkrem skal være ganske gode. En god primer til huden eller øynene fra et dyrere merke burde også falle i smak. Fine med f.eks. en primer er at de passer til alle ettersom det ikke er farge på de eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...