Thomasine Skrevet 10. mars 2004 #1 Del Skrevet 10. mars 2004 Da har det skjedd... Luftet litt og så rant det stearin på skjermen og oppå tv'n... Hva gjør jeg?! :klø: Hvordan skrape vekk stearinen uten å ripe skjermen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 10. mars 2004 #2 Del Skrevet 10. mars 2004 Bruk isskrap til bil. Det burde fjerne den. + en skikkelig vask etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mars 2004 Okaj, men hva bruker jeg til vasken?! Trodde ikke man skulle bruke såpe på skjermer - hverken Tv eller Pc-skjermer... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 10. mars 2004 #4 Del Skrevet 10. mars 2004 Okaj, men hva bruker jeg til vasken?! Trodde ikke man skulle bruke såpe på skjermer - hverken Tv eller Pc-skjermer... :klø: Jif Universal eller Ajax og papir, ikke klut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. mars 2004 #5 Del Skrevet 10. mars 2004 Bruker Jif vinduspuss på skjermene jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 10. mars 2004 #6 Del Skrevet 10. mars 2004 Bruker Jif vinduspuss på skjermene jeg... Funker sikkert bra det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. mars 2004 #7 Del Skrevet 10. mars 2004 Gjort det samme :-? jeg skrapet bort med neglene - men det er feite merker igjen som røper sølet .... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 10. mars 2004 Vi brukte skrapa til vår keramiske topp ( komfyren!! ) og det gikk velig bra!! :) Etterpå vasket vi med Zalo-vann. Det synes ikke nå iallefall, men kanskje i morgendagens dags -og sol-lys... :-? Takk for råd og vink!! :) :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå