Thomasine Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Da har det skjedd... Luftet litt og så rant det stearin på skjermen og oppå tv'n... Hva gjør jeg?! :klø: Hvordan skrape vekk stearinen uten å ripe skjermen?!
Titti72 Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Bruk isskrap til bil. Det burde fjerne den. + en skikkelig vask etterpå.
Thomasine Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2004 Okaj, men hva bruker jeg til vasken?! Trodde ikke man skulle bruke såpe på skjermer - hverken Tv eller Pc-skjermer... :klø:
Gjest Myumi Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Okaj, men hva bruker jeg til vasken?! Trodde ikke man skulle bruke såpe på skjermer - hverken Tv eller Pc-skjermer... :klø: Jif Universal eller Ajax og papir, ikke klut.
Gjest Myumi Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Bruker Jif vinduspuss på skjermene jeg... Funker sikkert bra det også.
Gjest Donna Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Gjort det samme :-? jeg skrapet bort med neglene - men det er feite merker igjen som røper sølet .... :-(
Thomasine Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2004 Vi brukte skrapa til vår keramiske topp ( komfyren!! ) og det gikk velig bra!! :) Etterpå vasket vi med Zalo-vann. Det synes ikke nå iallefall, men kanskje i morgendagens dags -og sol-lys... :-? Takk for råd og vink!! :) :bukke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå