Gå til innhold

Hvordan skjule stygge arr, blåmerker, flekker på leggene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen stygge arr på leggene, får lett blåmerker og har endel røde "prikker" på leggene etter voksing... Veldig synd da jeg egentlig har slanke helt ok legger men leggene ser jo STYGGE ut med så mange arr og prikker... :(

Noen med samme problem, som har en smart løsning?

Hudfargede strømpebukser ("out of fashion", I know!) må ofte tas i bruk, men jeg vil gjerne vite om andre alternativer? Sprayer eller sminke for leggene hvis dette fins? :)

Tusen takk for tips.. :)

Anonym poster: 6f6629773a704c311d48735c62d7d85f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å bruke en foundation i samme farge som huden eller en concealer. Concealer har mere dekevne og skjuler bra :)

Skrevet

Skal gå an å få kjøpt sånn body-foundation. Mener hun tatoveringsdama har en.. Kat Von De eller hva hun heter. Så går det an å kjøpe airstockings, en slags spray som du sprayer på og vasker av når kvelden er over. Eller så blir det vanlig selvbruning.

Tar du pittelitt sol så blir det som regel ofte bedre.

Anonym poster: c9b179ca3444c2360fa2b0fa407302c6

Skrevet

Aloe vera krem/spray kan gjøre underverker. Selv på gamle arr :)

Skrevet

http://sols.blogg.no/ripar_cover_makeup.html

På denne bloggen har jeg funnet en type make-up/cover kremer som virker veldig fint til å skjule alt fra tatoveringer til arr :)

Hun har video av hvordan den brukes. Hvis jeg har lest riktig finnes det til og med en slag "forseglerspray" som gjør at du kan dusje med sminken på.

Skrevet

Jeg hadde selv røde prikker etter voks/ epilator behandlinger, men nå er de borte. Har brukt galvanic spa som tar bort arr, flekker etc. Jeg bruker begge (ansikt og kropp), og er storfornøyd. og den fikser nupper og ujevn hud. Du kan lese litt om galvanic spa på http://naturlighelse.ironyourwrinkles.com/

Skrevet

Mac har en som heter "Face and Body".

Men sånn spray er sikkert veldig greit ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...