Gå til innhold

Kjæresten er visst registrert på sidesprang:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å grine meg ihjel nå og har ingen andre å prate om dette med. Har psykolog, men skal ikke til henne før i morgen... Kort fortalt, jeg og kjæresten har vært sammen i over ett år og jeg har fra dag 1 hatt problemer med å stole på han og er veldig, veldig redd for utroskap ettersom jeg elsker han ufattelig høyt. Vi er 20 begge to.

Vi har snakket mye om dette, men det virker ikke som om han har tatt dette problemet alvorlig i det hele tatt. For meg er det sinnssykt tungt, og jeg er livredd for at han er utro HVER DAG. Jeg vil ikke gå ifra han, for vi har det så fint sammen, men når vi er borte fra hverandre sliter jeg mye med fæle tanker. Og han har enda ikke gitt meg en god grunn til å stole på han, jeg kan stole på han når det kommer til å snakke om ting og slikt - men ikke når det gjelder det å være trofast. :( Jeg tror han har vært utro mot tidligere kjærester, men han sier at han ikke har vært utro mot meg.. Men hva vet jeg.

Uansett, jeg er en skikkelig SNOK, og var innom et par datingsider nå bare på gøy. Søkte på brukere for å se om jeg fant noen jeg kjenner (ja, jeg har et miserabelt liv og har ikke bedre å finne på), så fant jeg ut at jeg skulle sjekke om typen var registrert. Så jeg sjekket på sidesprang og søkte opp e-post adressen hans.............

DER VAR HAN. Registrert for en måned siden. Jeg logget inn på mailen hans (jeg har passordet, han vet det, han har passordet til min mail også, vi er ikke så aktive bruker av mail og vi har aldri noe viktig der, derfor vet vi passordet på mailene til hverandre).

Jeg brøt sammen med en gang. Jeg fikk helt panikk. Han hadde samme passordet på spidesprang brukeren som på mailen, men kontoen var ikke aktivert... Likevel så har jo han registrert seg der! Jeg ringte han og konfronterte han, og i begynnelsen var han skikkelig "nei vennen da, det har jeg ikke" osv, men så ble han litt mer irritabel og sint...

Han skulle ringe meg opp igjen, men jeg tror egentlig jeg bare tar sovemedisinen min nå og legger meg. For dette er helt jævlig. :( Jeg har vært super flink den siste tiden og ikke tenkt paranoide tanker og faktisk gått oppover, men nå falt jeg ned igjen. Herregud, jeg har så vondt. HVORFOR... :( Jeg har så lyst å ringe mamma og snakke om det, men hun vil bare at jeg skal slå opp med han. Det vil jeg jo ikke. Men det ser ut som det er det eneste jeg kan gjøre... :(

Herregud, det gjør så vondt. SÅ UFATTELIG VONDT. :'(

Anonym poster: 7532813f851f2d858d41647e4b181ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du trenger å gå til psykologen din.

Måten du her utrykker deg på gir meg sterke signaler om at forholdet deres er ekstremt dårlig fundamentert fra din side - som sikkert skyldes dine psykologiske problemer. Du skriver at "han har ikke gitt meg noen grunn til å stole på ham", dernest skriver du at iløpet av disse 12 månedene har han ikke sagt eller gjort noe som skulle tilsi at han er utro. Du har med andre ord gått hele tiden og forventet at han skulle være det samt stoler ikke på ham for fem flate øre. Har du hørt utrykket selvoppfyllende profeti?

Selvsagt ble han irritert over at du brøt deg inn på epostkontoen hans samt driver og leter etter "bevis" for å ta ham. Hvis alle gjorde dette ville enhver finne ett eller annet som de ble irritert over på partneren sin.

At det er en konto som er etablert men ikke aktivisert betyr enkelt og greit at det var sendt en bekreftelsesepost til samboeren din og denne har han ikke trykket på. Dette er for å forhindre at andre personer skal kunne lage kontoer på epostadresser de ikke kontrollerer.

Som sagt, snakk med psykologen din - slik tankegang er svært lite forenelig med å være i et forhold. Kanskje du trenger å være alene en stund til du får ryddet opp i problemene dine?

• Liker 5
Skrevet

Siden du kan søke innpå der så er vel du både registrert og aktivert der selv nå..?

• Liker 6
Skrevet

Måten du her utrykker deg på gir meg sterke signaler om at forholdet deres er ekstremt dårlig fundamentert fra din side - som sikkert skyldes dine psykologiske problemer. Du skriver at "han har ikke gitt meg noen grunn til å stole på ham", dernest skriver du at iløpet av disse 12 månedene har han ikke sagt eller gjort noe som skulle tilsi at han er utro. Du har med andre ord gått hele tiden og forventet at han skulle være det samt stoler ikke på ham for fem flate øre. Har du hørt utrykket selvoppfyllende profeti?

Selvsagt ble han irritert over at du brøt deg inn på epostkontoen hans samt driver og leter etter "bevis" for å ta ham. Hvis alle gjorde dette ville enhver finne ett eller annet som de ble irritert over på partneren sin.

At det er en konto som er etablert men ikke aktivisert betyr enkelt og greit at det var sendt en bekreftelsesepost til samboeren din og denne har han ikke trykket på. Dette er for å forhindre at andre personer skal kunne lage kontoer på epostadresser de ikke kontrollerer.

Som sagt, snakk med psykologen din - slik tankegang er svært lite forenelig med å være i et forhold. Kanskje du trenger å være alene en stund til du får ryddet opp i problemene dine?

Men han må jo ha registrert seg i første omgang. Mener du at det er OK?

Skrevet

Nei, man må ikke registrere seg i første omgang for å søke opp e-post/brukernavn... Jeg søkte opp brukernavnet han har brukt i alle de år, og der var han. Bare sjekk selv, man må tydeligvis ikke være registrert for å finne medlemmer på denne nettsiden.

Anonym poster: 8ba6167c3251dd26f2d89ca3c45e1648

Skrevet

Takk for godt svar... Skal ta det opp med psykologen min imorgen.

Skrevet

Han kan jo ha registrert seg av samme grunn som deg: nysgjerrighet... Hvis kontoen ikke var aktiv så er det jo mindre grunn til bekymring..

Skrevet

Hvordan er kompisene hans. Guttegjenger i 20-åra på vors "heey skal vi se om vi finner noen fine damer her?!", evt "jeg har hørt rykter om at X skal være her inne".

Alternativt har du de som registrerer folk de kjenner på slike tjenester også.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Er det virkelig et nettsted som heter sidesprang?

• Liker 3
Skrevet

Kompisene hans er ikke slik.. Jeg kjenner alle kompisene hans og de er ikke slik..

Ja, det er et nettsted som heter sidesprang... Sidesprang.no...

Han vil tydeligvis ikke snakke om det, for etter jeg la på telefonen sendte han "elsker deg" og hjerter osv, så svarte jeg at jeg elsket han også men at jeg ville han skulle tenke over forholdet vårt, for jeg tror ikke han tar det så seriøst som jeg trodde han gjorde.. Og da har jeg ikke fått svar, men han har lest meldingen (iMessage you know)...

Tror dette er slutten på forholdet vårt.. Er egentlig helt calm nå, men fy søren så lei meg og redd jeg er. Hva er det jeg har gjort galt? :(

Skrevet

Sidesprang.no?? WTF?

Ja - bare - whaaaaaaat??

Tror jeg hadde dumpet fyren også. Ikke nødvendigvis fordi det er verdens undergang at han har tullet litt rundt på merkelige nettsider. Men fordi du tydeligvis ikke klarer å stole på fyren.

Gjør det slutt. Og ikke gå inn i et forhold med et menneske du ikke klarer å ha tillit til. Du kommer til å bli utslitt.

Skrevet

Er det noen her som i det hele tatt har kjennskap til sidesprang.no?

Vell, det lureste er vell å gjøre det slutt, men jeg greier det bare ikke. Jeg er sinnssykt forelsket i han og vi har det så fint sammen ellers, og jeg har så lyst å greie å stole på han, men det er så vanskelig. Og dette gjør så JÆVLA vondt.. Enda vondere gjør det at han ikke ringer meg eller sender melding, og at han ikke har slettet brukeren enda.

Dette er bare helt utrolig. Alt gikk så fint. Og nå...... :(

Skrevet

Uansett, jeg er en skikkelig SNOK, og var innom et par datingsider nå bare på gøy. Søkte på brukere for å se om jeg fant noen jeg kjenner (ja, jeg har et miserabelt liv og har ikke bedre å finne på), så fant jeg ut at jeg skulle sjekke om typen var registrert. Så jeg sjekket på sidesprang og søkte opp e-post adressen hans.............

Anonym poster: 7532813f851f2d858d41647e4b181ac8

Kanskje dere mentalt sett er mer like enn du tror?

Skrevet

Og jeg som trodde jeg var av den verste sorten til paranoide tanker og sjalusi. Du er jo to-tre hakket verre enn meg. Og jeg har heldigvis også bedret meg med åra. Og i tillegg hadde jeg gode grunner til å ikke stole på kjæresten min og dessverre har jeg nå enda flere grunner til å ikke stole på han. Men det gjelder ikke utroskap eller lignende, mer heller andre ting han lyver om. Men uansett hva man lyver om, så blir det vanskelig å tro på alt annet også.

Det er ennå godt du har psykolog. Håper hun er flink og hjelper deg ihvertfall. Og kjæresten din sin konto var jo ikke aktivert, altså kan han ha meldt seg inn der for lenge siden, før dere ble sammen og nå reaktivert brukeren sin fordi han har jo deg?

Hvorfor skal han være utro mot deg? Hvis han elsker deg, så er han jo ikke det. Ellers er han en idiot, og du fortjener bedre. Men først, så må du jobbe med deg selv før du kan klare å stole på andre. Kanskje du ikke stoler på deg selv?

Anonym poster: 1f17e62d1adf0521fbdde0c3abca320d

Skrevet

Og jeg som trodde jeg var av den verste sorten til paranoide tanker og sjalusi. Du er jo to-tre hakket verre enn meg. Og jeg har heldigvis også bedret meg med åra. Og i tillegg hadde jeg gode grunner til å ikke stole på kjæresten min og dessverre har jeg nå enda flere grunner til å ikke stole på han. Men det gjelder ikke utroskap eller lignende, mer heller andre ting han lyver om. Men uansett hva man lyver om, så blir det vanskelig å tro på alt annet også.

Det er ennå godt du har psykolog. Håper hun er flink og hjelper deg ihvertfall. Og kjæresten din sin konto var jo ikke aktivert, altså kan han ha meldt seg inn der for lenge siden, før dere ble sammen og nå reaktivert brukeren sin fordi han har jo deg?

Hvorfor skal han være utro mot deg? Hvis han elsker deg, så er han jo ikke det. Ellers er han en idiot, og du fortjener bedre. Men først, så må du jobbe med deg selv før du kan klare å stole på andre. Kanskje du ikke stoler på deg selv?

Anonym poster: 1f17e62d1adf0521fbdde0c3abca320d

Han registrerte seg der i november i år. Faktisk, rett etter vi hadde en lang prat om problemene mine.

At kontoen ikke er aktivert er jo bare bra, men det gjør så vondt at han lyver! Han sa til meg når jeg pratet med han på telefonen at han ante ikke hva jeg snakket om og at han ikke har registrert seg der. Men... Brukernavnet han har brukt i alle de år, e-post adressen, passordet han bruker så og si over alt, han har til og med oppført postadressen sin. Det er jo klart at han har registrert seg der selv. Men hvorfor innrømmer han det ikke til meg og PRATER OM DET? Hvorfor lyver han bare mer...? :(

Skrevet

uff, stakkar deg ! føler med deg!

og HVA SÅ om du gikk inn på profilen hans for å sjekke?!?! Du fant e-mailen hans der, da du søkte opp og da har du rett til å gå inn for å se hva han har gjort der. Hadde gjort AKKURAT det samme! Hadde blitt så knust!

Og han har INGEN INGEN rett til å bli sur!! Det beviser bare at du har busta han. Faens drittmenn!

Fant nylig ut noe om kjæresten min som han har neeektet på i 4 år ;) Ikke noe bigdeal, men han har nektet og nektet meg å gjør det . Men han gjorde det selv visst. Han reagerte med sinne da jeg fant det ut.

HVORFOR skal de reagere med sinne?! Jo fordi dei veit selv at dei har blitt ferska. Og da må de få oss til å føle at det er vår feil.

Jeg vet ikke om jeg hadde dumpet han. finn ut mer, grav mer i sakene hans, og finn ut mer ! Du har vært usikker på forholdet, og vil at han skal vise at du slipper det, ja da må du få lov å grave i ting og tang og ;-)

Det ordner seg ! :klem:

Skrevet

Han registrerte seg der i november i år. Faktisk, rett etter vi hadde en lang prat om problemene mine.

At kontoen ikke er aktivert er jo bare bra, men det gjør så vondt at han lyver! Han sa til meg når jeg pratet med han på telefonen at han ante ikke hva jeg snakket om og at han ikke har registrert seg der. Men... Brukernavnet han har brukt i alle de år, e-post adressen, passordet han bruker så og si over alt, han har til og med oppført postadressen sin. Det er jo klart at han har registrert seg der selv. Men hvorfor innrømmer han det ikke til meg og PRATER OM DET? Hvorfor lyver han bare mer...? :(

Meg igjen , kommentaren over; HERREGUD for en idiot. Nei alt skjedde av seg selv. Brukeren ble lagt av seg selv. Arh, blir irritert. Når jeg fant ut noe med min kjæreste så var det ;" eh, jeg vet ikke hvordan det har komt der, eh eh eh eh eh " NEIDA, PCEN GJØR DET AV SEG SELV :P

blir så oppgitt.

Skrevet

Er det noen her som i det hele tatt har kjennskap til sidesprang.no?

Vell, det lureste er vell å gjøre det slutt, men jeg greier det bare ikke. Jeg er sinnssykt forelsket i han og vi har det så fint sammen ellers, og jeg har så lyst å greie å stole på han, men det er så vanskelig. Og dette gjør så JÆVLA vondt.. Enda vondere gjør det at han ikke ringer meg eller sender melding, og at han ikke har slettet brukeren enda.

Dette er bare helt utrolig. Alt gikk så fint. Og nå...... :(

Det gikk vel ikke SÅ fint når du gikk rundt hver dag og tenkte at han var utro mot deg. Det kan ikke føles bra.

Nå aner jeg ikke hva sidesprang.no er for noe - men om det er en "snakkis" i din vennekrets/på ditt alderstrinn, så kan jeg i grunnen forstå at han var nysgjerrig og ville sjekke det ut. Kanskje kjentfolk der inne osv. I og med at han ikke har aktivert brukeren engang, så kan det hende han ikke var nysgjerrig nok til å gå inn på mailen å få passordet eller whatever.

Kanskje du rett og slett har snakket så mye om den typen internettsider og utroskap, at han ville finne ut hva i huuuuleste du snakket om.

;)

Skrevet

Du har vel hørt om selvoppfylte profetier?

En person som hele tiden føler at h*n lever under lupen, da partneren er livredd for utroskap, velger i enkelte tilfeller dessverre partnerens verste mareritt.

Du bør få orden på deg selv før du går inn i et forhold.

Snakk med psykologen din.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Takk alle sammen... Skal snakke med psykologen min, skal til henne i morgen...

Det kjennes ut som jeg allerede har blitt dumpet. Føler liksom det er slutt allerede. Og jeg hater å føle det slik. Han sa han skulle ringe meg når han hadde sjekket ut den nettsiden og bladida, men nei, han har ikke ringt. Ikke svart på den ene meldingen jeg sendte han heller.

Er det rart jeg blir mistenksom egentlig. :( Jeg vil ikke feire jul uten han. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...