Gå til innhold

Profilhjelp på Sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd dette og kan fortelle litt om hvordan det funker? Er det bare sånn at man betaler og får en kommentar, eller får man anledning til å stille spørsmål og fortelle litt om bakgrunnen forr valg av tekst, bilde osv?

Anonym poster: 3f62f09c8c55f627346f4bdbd0957a00

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg kan gi deg samme hjelpen helt gratis.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan gi deg samme hjelpen helt gratis.

Hvilken bakgrunn har du? Du kan jo evt se på teksten min, så kan jeg vurdere Profilhjelpen etter det? Men jeg vil ikke legge den ut her!

Gjest gressløk
Skrevet

Står det ikke noe om det på den siden, da? Jeg tror de gir deg råd om profilskriving og hvilke bilder du bør velge, ut i fra de du legger fram eller noe.

Jeg har aldri brukt noe sånt, så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer.

Gjest Tidssone
Skrevet

Hvilken bakgrunn har du? Du kan jo evt se på teksten min, så kan jeg vurdere Profilhjelpen etter det? Men jeg vil ikke legge den ut her!

Min bakgrunn er lang fartstid som nettdater. Var en periode aktiv på sukker sitt forum og vet mye om hva det klages på der.

Har selv testet profiltjenesten der og synes ikke det nødvendigvis er noe å betale for. Man betaler jo allerede for å ha profil der.

Send gjerne en pm om du vil. Jeg sladrer ikke til noen. :)

• Liker 1
Skrevet

Står det ikke noe om det på den siden, da? Jeg tror de gir deg råd om profilskriving og hvilke bilder du bør velge, ut i fra de du legger fram eller noe.

Jeg har aldri brukt noe sånt, så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer.

Det står hva du får tilbakemelding på og at du skal laste opp et utvalg aktuelle profilbilder, men ikke hvor mye annen kommunikasjon som vil foregå. Jeg synes det er viktig at jeg kan få tydelig frem hva slags person jeg er og hvem jeg leter etter. Problemet er jo nettopp at jeg ikke føler dette kommer tydelig nok frem.

Når det gjelder bilder så har jeg ikke mye å velge i. Jeg hater å bli tatt bilde av! Men tror jeg har funnet et tydelig fint bilde der jeg smiler.

Skrevet

Det står vel svart på hvitt hva du får for de forskjellige medlemskapene på sukker?

Skrevet

Det står vel svart på hvitt hva du får for de forskjellige medlemskapene på sukker?

Nei. Hadde det gjort det så hadde jeg ikke spurt. Det står hva som vil bli gjennomgått, men ikke noe om i hvor stor grad man kan kommunisere med denne coachen.

Skrevet (endret)

Hentet fra sukker.no :

Ting som blir gjennomgått:

• Dine profiltekster og forbedring av disse.
  • Ditt profilbilde og forbedring av det.
  • Dine albumbilder og forbedring av disse.
  • Hjelpe deg å med velge ut det beste av flere profilbilder.
  • Hjelpe deg med å velge ut de beste albumbildene.
  • Foreta en grundig gjennomgang av teksten din.
  • Fortelle hvordan profilen din gjør det i forhold til "konkurrentene" og hva som kan forbedres.
  • Diskutere din bruk av relasjonsprofilen, hvordan det påvirker interessen for din profil og hva som kan gjøres bedre.

Slik gjør du det:

1. Meld deg på ved å betale under.

2. Maren kontakter deg med informasjon om hvordan du laster opp bilder du vil ha vurdert.

3. Du mottar så en grundig gjennomgang av profilen din med hensyn på hva som er bra, dårlig og hvordan den kan forbedres. Hun vil også diskutere hvordan den ligger an statistisk i forhold til andre profiler og komme med anbefalinger om hvilke bilder du bør velge.

Jeg ville anbefalt at du heller benyttet deg av Tidssone, som jeg er 99% sikker på at kan gjøre en like god om ikke bedre jobb. Hun kjenner nettdaterne bedre enn ei som bare har studert systemet, og vet dermed også hvordan tiltrekke de du er ute etter å vekke oppmerksomheten til.

Når jeg hjelper kunder med profilhjelp er det første spørsmålet mitt, hva er du ute etter? Masse besøk og brev eller beøsk og brev fra den rette?

Endret av Nettinettet
Skrevet

Hentet fra sukker.no :

Ting som blir gjennomgått:

• Dine profiltekster og forbedring av disse.
  • Ditt profilbilde og forbedring av det.
  • Dine albumbilder og forbedring av disse.
  • Hjelpe deg å med velge ut det beste av flere profilbilder.
  • Hjelpe deg med å velge ut de beste albumbildene.
  • Foreta en grundig gjennomgang av teksten din.
  • Fortelle hvordan profilen din gjør det i forhold til "konkurrentene" og hva som kan forbedres.
  • Diskutere din bruk av relasjonsprofilen, hvordan det påvirker interessen for din profil og hva som kan gjøres bedre.

Slik gjør du det:

1. Meld deg på ved å betale under.

2. Maren kontakter deg med informasjon om hvordan du laster opp bilder du vil ha vurdert.

3. Du mottar så en grundig gjennomgang av profilen din med hensyn på hva som er bra, dårlig og hvordan den kan forbedres. Hun vil også diskutere hvordan den ligger an statistisk i forhold til andre profiler og komme med anbefalinger om hvilke bilder du bør velge.

Jeg ville anbefalt at du heller benyttet deg av Tidssone, som jeg er 99% sikker på at kan gjøre en like god om ikke bedre jobb. Hun kjenner nettdaterne bedre enn ei som bare har studert systemet, og vet dermed også hvordan tiltrekke de du er ute etter å vekke oppmerksomheten til.

Når jeg hjelper kunder med profilhjelp er det første spørsmålet mitt, hva er du ute etter? Masse besøk og brev eller beøsk og brev fra den rette?

Har sendt en mld til Tidssone. Kan jeg sende den til deg også? Blir veldig glad for alle innspill :-)

Skrevet

Jeg prøvde Profilhjelpen og fikk svar en gang. Svarene var greie og konstruktive nok de. Men når jeg fortalte hvorfor jeg skrev som jeg skrev, så fikk jeg ikke flere svar. Så jeg tror du bare får ett svar for den betalingen, hvilket jeg synes var kjedelig. Det kostet jo faktisk noen hundrelapper, så hadde forventet mer kommunikasjon.

PS. Mailen kommer fra en generell "ikke svar her"-mailadresse, men jeg sendte det til en annen adresse som var relevant (husker ikke hvordan jeg fant den), men det hjalp ikke på svaret.

• Liker 1
Skrevet

Har sendt en mld til Tidssone. Kan jeg sende den til deg også? Blir veldig glad for alle innspill :-)

Ja bare gjør det. :)

Skrevet

Jeg prøvde Profilhjelpen og fikk svar en gang. Svarene var greie og konstruktive nok de. Men når jeg fortalte hvorfor jeg skrev som jeg skrev, så fikk jeg ikke flere svar. Så jeg tror du bare får ett svar for den betalingen, hvilket jeg synes var kjedelig. Det kostet jo faktisk noen hundrelapper, så hadde forventet mer kommunikasjon.

PS. Mailen kommer fra en generell "ikke svar her"-mailadresse, men jeg sendte det til en annen adresse som var relevant (husker ikke hvordan jeg fant den), men det hjalp ikke på svaret.

Men du fikk ikke noe hjelp til profilen?? Annet enn den ene mailen med svar om hva du burde skrive?? Ikke noe mail om hvordan det går etc? Jeg har månedtlig mailkontakt med mine tidligere kunder og justerer gratis hvis det er noe de trenger å endre eller vi ser at profilen ikke tiltrekker den rette personen slik den er..

Jeg trodde virkelig sukker var litt mer proffe enn det der!

Skrevet

Høres ut som det er marked for en KG nettdatingprofil-komite!

• Liker 2
Skrevet

Da har dere fått samme mld Tidssone og Nettinettet. Jeg vet jo egentlig ikke hvem dere er, men stoler på at jeg er fornuftig nok til å vurdere de rådene dere kommer med selv ;-)

Skrevet

Det var vel det jeg var redd for. Takk for svar!

• Liker 1
Skrevet

Men du fikk ikke noe hjelp til profilen?? Annet enn den ene mailen med svar om hva du burde skrive?? Ikke noe mail om hvordan det går etc? Jeg har månedtlig mailkontakt med mine tidligere kunder og justerer gratis hvis det er noe de trenger å endre eller vi ser at profilen ikke tiltrekker den rette personen slik den er..

Jeg trodde virkelig sukker var litt mer proffe enn det der!

Nei, ingen kommunikasjon utover overnevnte. Dette ble gjort i sommer og jeg har ikke hørt noe.

Skrevet

Nei, ingen kommunikasjon utover overnevnte. Dette ble gjort i sommer og jeg har ikke hørt noe.

Det er for dårlig.. men igjen, bra for meg! :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...