lykkeknotten Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Jeg skal arrangere litt førjulskos med venninnene mine, hvor det blir gløgg og pepperkakebaking. I tillegg tenkte jeg at alle kunne lage en ting hver som vi kunne henge på treet mitt. Problemet er bare at jeg ikke har så mye penger å bruke på utstyr til juletrepynten. Er det noen som har forslag til hva vi kan lage?
Silfen Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Kjøper restestoff og isoporkuler. Så tegner man opp mønster på kulen og bruker en tapetkniv til å lage hakk langs kantene. Deretter klipper man til stoffet og stapper det inni, slik at det dekker den mønsterdelen. Så har man noe gullbånd eller annet bånd, som man fester med egnede knappenåler langs kantene og vips, har man julekuler i stoff.
lykkeknotten Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2012 Kjøper restestoff og isoporkuler. Så tegner man opp mønster på kulen og bruker en tapetkniv til å lage hakk langs kantene. Deretter klipper man til stoffet og stapper det inni, slik at det dekker den mønsterdelen. Så har man noe gullbånd eller annet bånd, som man fester med egnede knappenåler langs kantene og vips, har man julekuler i stoff. Tusen takk for tips
lykkeknotten Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2012 Flere kreative sjeler der ute ?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Pynte glass med div bånd, naturstrie, appelsiner, kanelstenger, glansbilder o.l? Så kan man putte i hjemmelaget julekonfekt. Egner seg ikke så godt til å henges på treet ;P Anonym poster: e2483d9afbb2feff7ab08531c0a47649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå