Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #1 Skrevet 1. juni 2002 Halloen... Jeg kan jo begynne med å si at jeg er ganske fornøyd med kroppen min. Er 166 cm høy og veier nesten 60 kg (jeg er 18 år)Dette er vel en normal vekt? Problemet mitt er at jeg har så fryktelig stor mage. Det ser ut som jeg er høy-gravid! Ser ''normal'' ut på resten av kroppen, men magen min er altså en stor ballong...dette blir ganske problematisk, på grunn av klær og sånt. Har prøvd sit ups en stund, men magen min er fremdeles like oppblåst av fett!!! HJELP MEG....noen gode råd???
Olivia Skrevet 2. juni 2002 #2 Skrevet 2. juni 2002 har ikke noen råd egentlig. Ville bare si at jeg tror det er mange av oss. Hvis det er noen trøst. (: klem fra Olivia
RaGnA Skrevet 2. juni 2002 #3 Skrevet 2. juni 2002 Hei! Enkelte kan få den magen du beskriver, visst de blir/er allergiske mot melk! Min samboer, har nettopp funnet ut at han er allergisk mot melk, Og hans mage, forsvann, med melkedrikkingen! Litt rart, kanskje, men fakta! Noe å prøve, kanskje? Og vekta di, er helt perfekt i følge meg. _________________ RaGnA 1212[ Dette Innlegg er endret av: RaGnA den 2002-06-02 10:26 ]
katta Skrevet 5. juni 2002 #4 Skrevet 5. juni 2002 Kan være at du er en av dem som har eple-form. Vi er mange. Prøv å se på mora din eller tantene dine, hvordan ser de ut? Eg har vurdert fettsuging, men er ikke komme så langt ennå, at eg har bestemt meg. Synes sjølv at det er litt drastisk, men ser tantene mine, som driver å slanker og slanker seg og bruker en masse energi på å skjule magen, når resten av kroppen er helt fin. Da tror eg nesten at en suging hadde vært bedre. Tror ikke at sittups hjelper så veldig mye, kanskje det strammer litt inn. Det er kun en myte at man kan omdanne fett til muskler...desverre. Trener du magen, så får du ikke vekk magefettet av den grunn 1212[ Dette Innlegg er endret av: katta den 2002-06-05 20:38 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå