Gå til innhold

Hva brenner du for?

Anbefalte innlegg

Gjest Marsvinet
Skrevet

Har du en interesse, sak eller hobby som du brenner for? Post her! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Marsvinet
Skrevet

Personlig så elsker jeg å drive med musikk, og synes at alle burde få lære seg å spille et instrument! Jeg er også interessert i å reise, lære og oppleve andre kulturer. Ellers så er utdannelse og likestilling for alle verdens mennesker uavhengig av kjønn, hudfarge eller legning noe jeg brenner for.

Skrevet

Planter og hund.

Styrer mye hele vår,sommer og høst. Så kommer vinter der jeg kan planlegge neste års planter.

Bikkja er en annen interesse.Elsker hunder og bruker mye fritid på å lese eller være med hund.

Klarer nesten ikke gå forbi en hund ,uten at jeg må stoppe ,kose og snakke litt hund.

• Liker 2
Skrevet

Jeg brenner ikke for noe som helst. Det må være grusomt vondt, og dessuten hadde jeg sikkert dødd.

Skrevet

Skrivingen min :)

Jeg og!:D

Gjest gressløk
Skrevet

Jeg skal si ifra når det kommer tilbake til meg.

Skrevet

Jobben min! Jeg hadde aldri trodd jeg kunne brenne så sterkt for noe, men akkurat jobben min har så stor betydning for meg. Det blir også ofte diskutert i politisk saker, så politisk brenner jeg vel på en måte også for jobben min :)

Skrevet (endret)

Jobben min! Jeg hadde aldri trodd jeg kunne brenne så sterkt for noe, men akkurat jobben min har så stor betydning for meg. Det blir også ofte diskutert i politisk saker, så politisk brenner jeg vel på en måte også for jobben min :)

hva jobber du som?

Til TS

brenner ikke etter annet enn å være sosial.

Endret av Summers
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Hunden min, og dyrevelferd generelt.

Og så brenner jeg for gamle mennesker, bor i et område hvor det av en eller annen grunn tyter av ensomme gamlinger, så et par ganger i måneden tar jeg med meg hunden og lunsj og tusler fra hus til hus for å hilse på, spørre om de trenger hjelp til noe, og bare generelt snakke med dem litt og på somrene hender det vi tusler en liten tur. (Enkelte besøker jeg litt oftere, fordi de er mere spennende :fnise: )

Utover det så er det ikke så mye.

• Liker 3
Skrevet

hva jobber du som?

Hehe, får alltid det spørsmålet når jeg snakker om jobben min her inne. Sikkert fordi jeg skryter så hemningsløst av den! Hehe, men vil dessverre ikke gå nærmere inn på det, enn at det er et sikkerhetsyrke.

Skrevet

Hehe, får alltid det spørsmålet når jeg snakker om jobben min her inne. Sikkert fordi jeg skryter så hemningsløst av den! Hehe, men vil dessverre ikke gå nærmere inn på det, enn at det er et sikkerhetsyrke.

lol vekter... jævla tyttebærpoliti

Anonym poster: 1a4faef9e0b2f0b15d96f5d5e7614995

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hehe, får alltid det spørsmålet når jeg snakker om jobben min her inne. Sikkert fordi jeg skryter så hemningsløst av den!

skarpt observert:-)

Endret av Summers
Skrevet

POLITIDAME hehehehe:P

Tviler. Hun er ikke rutinert nok til en slik jobb. Jeg tror heller det er, som en annen nevnte heller stygt her, vekter.

Anonym poster: daf2a8bdac206acee717e7633267b6d7

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for spam.

Niennas, mod.

Skrevet

Tviler. Hun er ikke rutinert nok til en slik jobb. Jeg tror heller det er, som en annen nevnte heller stygt her, vekter.

Er ikke rutinert nok? Dette blir bigtime avsporing, men nå ble jeg veldig nysgjerrig. Hvordan kan du vite hva jeg er rutinert for eller ikke?

Skrevet

Er ikke rutinert nok? Dette blir bigtime avsporing, men nå ble jeg veldig nysgjerrig. Hvordan kan du vite hva jeg er rutinert for eller ikke?

Din personlighet. Du er veldig svevende, veldig... "out there", litt sånn små-adhd.

Det er ikke noe negativt med det, men det er ikke riktig en "politi-personlighet" som du har.

• Liker 2
Skrevet

Din personlighet. Du er veldig svevende, veldig... "out there", litt sånn små-adhd.

Det er ikke noe negativt med det, men det er ikke riktig en "politi-personlighet" som du har.

Hehehe, kan nok stemme at jeg er litt "adhd", men det er ingenting ved min personlighet som tilsier at jeg ikke kan jobbe som politi. Hadde du kjent meg i virkeligheten, hadde du kjent meg på en annen måte. Men nok avsporing :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...