Snuppelure Skrevet 10. mars 2004 #1 Del Skrevet 10. mars 2004 Nå har jeg hatt en merkelig opplevelse med EL test (QR), som jeg håper noen kan tyde for meg. Slik er en normal syklus for meg: 1.dag periode start. 17-18 dag EL 30.dag. periode slutt Og denne syklusen har jeg kunnet stille klokken etter i fler år. At jeg har antat EL til min dag 17-18, bekrefter også min ladycomp, og tilfeldigvis ved GU med UL rundt rett tidspunkt. Så kommer det rare. På dag 8 fikk jeg det for meg at jeg skulle ta en EL test. Bare et infall, og til min store overraskelse kom det opp to streker. Så tenkte jeg at jaja da er det ikke rart vi ikke har skutt blink ennå... I dag som er dag 14, er det etter bruksanvisningen og min sykus rett å ta den første EL testen. Så da gjorde jeg det i dag morges regnet jeg med et negativ resultat siden jeg hadde EL for en uke siden... men så..nok en gang to streker! Super forvirret nå. Kan noen kloke hoder forklare dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2004 #2 Del Skrevet 10. mars 2004 Har hørt at de også kan vise graviditet da... Kanskje du er gravid?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mars 2004 Akkurat den tanken har slått meg også.... så da du skrev det Tina K dro jeg rett til apoteket og kjøpte en graviditetstest (CB). -Og den ble negativ. Så da er ikke det svaret. Egentlig litt glad for det, fordi jeg har tatt HSG røntgen denne måneden, og da hadde jeg i så fall vært gravid under røntgen. Nå slapp jeg i allefall å gruble over det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2004 #4 Del Skrevet 10. mars 2004 Oki... Da vet jeg jaggu ikke jeg nei :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 10. mars 2004 #5 Del Skrevet 10. mars 2004 Har hørt at de også kan vise graviditet da... Kanskje du er gravid?! Dette var min første tanke også, men ved å ha lest videre nedover tråden var jo ikke det tilfellet.... Så rart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #6 Del Skrevet 10. mars 2004 Undersøkelser (fra USA?) har jo vist at man kan ha EL to ganger i en og samme syklus - så kanskje det er det som skjedd med deg? Du får prøve tilsvarende neste syklus og se hva som skjer da! Det er vel ikke så veldig vanlig å ha flere eggløsninger i samme syklus... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2004 #7 Del Skrevet 10. mars 2004 Undersøkelser (fra USA?) har jo vist at man kan ha EL to ganger i en og samme syklus - så kanskje det er det som skjedd med deg? Du får prøve tilsvarende neste syklus og se hva som skjer da! Det er vel ikke så veldig vanlig å ha flere eggløsninger i samme syklus... Lykke til! Jeg leste i ilustrert vitenskap at de fleste kvinner hadde el to ganger i syklusen faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. mars 2004 #8 Del Skrevet 15. mars 2004 Har man to eggløsninger????? Kommer mensen da 14 dager etter den siste eller? Nei, dette hørtes rart ut... Noen som har mer info om dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 17. mars 2004 #9 Del Skrevet 17. mars 2004 Ikke hørt om 2 eggløsninger jeg heller..... Venter og spendt på videre info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2004 #10 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg leste det i ilustrert vitenskap for ikke så lenge siden.. At de fleste har to eggløsninger i mnd men at det var så tidlig i forskningsstadiet enda at de ikke kunne si noe om når den andre var. Men de rådet folk til å ikke ta sjansen på sikre perioder lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 17. mars 2004 #11 Del Skrevet 17. mars 2004 Har hørt at kraftige orgasmer kan sette i gang eggløsningen da, men aner da ikke om dette er fakta eller løse rykter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 19. mars 2004 #12 Del Skrevet 19. mars 2004 Det at orgasmer kan starte eggløsning har jeg også hørt. Må hjem og lete i Illustrert vitenskap og se om jeg finner mer om dette.... Vi har forresten brukt "sikre perioder" som prevensjon siden før jul uten at det har skjedd noe som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå