Gå til innhold

Skal jeg kjøpe julegave til eks mannen min?

Anbefalte innlegg

Gjest hjerteknust
Skrevet

Er faktisk fremdeles gift men har vært separert i en halv år allered. Vi har flere barn sammen.... Skal ikke være sammen til jul.....

Er det helt sprø???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på forholdet dere i mellom.

Jeg ga ikke til min eks i fjor da det va seks mnd siden bruddet, men i år skal han få et album med bilder fra da sønnen vår var baby, siden han ikke har brydd seg om slikt tidligere og jeg tok med meg de fleste albumene da jeg dro.

Skrevet

Nei.

Ingen grunn til å gi en ex julegave.

Dere er jo liksom ferdige med det området, eller hva.

Med mindre dere skal feire jul sammen, da.

Kjøp deg heller noe du vil ha, og legg under treet til deg fra nissen/bikkja/katta eller noe sånt.

Skrevet

Det er helt avhengig av deres forhold og man kan ikke si noe generelt om det. Noen fortsetter som gode venner etter ett brudd mens andre er bitre fiender. Hvis dere har en vennskapelig tone slik man har med andre venner ville jeg funnet det helt naturlig å gi en gave til ex-en.

Folks forhold til ex-en er så veldig varierende. Noen inviterer ex-en i 30, 40 og 50-års dager og av til er også ex-en en av hovedtalerene. Men dette gjelder vel først og fremst litt mer voksne og modne folk.

Selv har jeg et godt forhold til alle mine ex-er (hvor forholdet har hatt en viss varighet). Noen av de sender jeg ikke gave til men jeg sender alltid julebrev/hilsen og gratulasjoner ved fødselsdager. At de og jeg har fått nye partnere påvirker ingenting.

Gjest hedgepig
Skrevet

Siden du er inne på tanken, så har du kanskje lyst til det?

Føler du for det; så go for it!

Skrevet

Gjør som du føler for. Vil du gi han gave, så gjør det. Hvis ikke, la vær.

Du kan jo evt kjøpe noe fra ungene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...