Gå til innhold

Skal jeg kjøpe julegave til eks mannen min?

Anbefalte innlegg

Gjest hjerteknust
Skrevet

Er faktisk fremdeles gift men har vært separert i en halv år allered. Vi har flere barn sammen.... Skal ikke være sammen til jul.....

Er det helt sprø???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er sprøtt. Dere er ikke sammen mer, forholdet deres er over; ikke kjøp noe.

• Liker 1
Skrevet

Forventer du noe fra han da? Hvis ikke, forventer sikkert ikke han noe fra deg. Det kommer jo helt ann på tonen dere i mellom da. Føles det feil, så ikke kjøp noe, å vær klar på det til han, slik at det ikke blir noen misforståelser. At f,eks han kjøper noe til deg.

Skrevet

Ville kjøpt noe fra deg og barna evt?

Skrevet

Det er ikke sprøtt, mine skilte foreldre gir da hverandre gaver til jul.

Anonym poster: ad05d61ff26885b306062366da2244c4

• Liker 1
Skrevet

Ring han og spør, kanskje han også lurer på akkurat det? Og er dere ikke venner nok til å snakke sammen i tlf, så er det jo ikke noe å tenke på en gang.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke sprøtt! Dere har jo barn sammen, så jeg regner med at dere kommuniserer jevnlig pga dem og har en gang i tiden vært så glad i hverandre at dere fikk flere barn. Da må dere jo også ha vært sammen en god stund før dere separerte. Det blir som gjesten over her sier, alt kommer ann på tonen dere har dere i mellom. Er dere enda venner og kommuniserer greit så hadde nok jeg personlig gitt en gave. Men det trenger/burde jo ikke være noe stort da. En flaske vin og et lite kort med "god jul" er mer enn nok og viser at du bryr deg (men da må du jo enda bry deg og da, er ikke vits å gi for å gi).

Gjest Funky Punk
Skrevet

Er faktisk fremdeles gift men har vært separert i en halv år allered. Vi har flere barn sammen.... Skal ikke være sammen til jul.....

Er det helt sprø???

Kan du ikke gjøre det du føler for da?

Har du lyst til å kjøpe en gave til ham? Ja, da gjør du det. Hvis du ikke føler for det så lar du være.

Skrevet

Hva med å kjøpe noe som du evt kan ha nytte av selv og, sånn at du har en gave om han kommer med? Om ikke så kan du bruke det selv.

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo ingen her si noe om, uten at vi vet noe mer om hvordan deres forhold er. Dere kan være separert, men fortsatt være gode venner/være glad i hverandre, delta i hverandres liv. Om forholdet er dårlig eller du ikke liker mannen en gang, er jo poenget med å kjøpe gave helt borte.

Skrevet

Det kommer jo helt ann på hva slags forhold dere har nå. Vennlig, annstrengt, fiendtlig?

Vennlig så kan du jo helt fint kjøpe han noe.

Annstrengt så kanskje bare en liten ting.

Fiendtlig, nei la vær.

Skrevet

Jeg og eksen min gir hverandre julegaver. Selv om vi ikke er sammen lenger er han min bestevenn og den viktigste personen i livet mitt. Han får ei skjorte og ei klokke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...