Gå til innhold

Blande gull og sølv ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er helt nazi på at om det er gullspenner på skoene mine.. så kan jeg ikke bruke en veske med sølvdetaljer på. ALT må være gull, evt sølv.

Men er det egentlig "lov" å blande ? eller blir det helt krasj ?

Eksempel

45002_10152336739720128_1025301148_n.jpg

Endret av Miss Lucky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det kun ser bra ut på juletreet jeg da.. :sjenert:

Anonym poster: 5182cc833c1389225921b02c7ca6ed0c

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det kun ser bra ut på juletreet jeg da.. :sjenert:

Anonym poster: 5182cc833c1389225921b02c7ca6ed0c

Hehe.. ja der sa du noe.. har jo både gull og sølv på juletreet

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg kan blande, men da må det være gjennomført.

Har noen smykker som er både gull og sølv. Da kan jeg velge fritt hvordan knapper, spenner osv skal være.

Leste et sted at det ikke skal være "gjennomført", men jeg sliter med å feks ha sko eller veske som ikke matcher noe annet.

Skrevet

Jeg er helt nazi på at om det er gullspenner på skoene mine.. så kan jeg ikke bruke en veske med sølvdetaljer på. ALT må være gull, evt sølv.

Men er det egentlig "lov" å blande ? eller blir det helt krasj ?

Jeg ser du skriver "lov" med gåsetegn, men hvem tenker du at bestemmer om det er "lov" eller ikke? Og tenker du at det finnes en universell regel her?

Noen syns det ser teit og harry ut med overmatching, andre syns det er stilig og andre igjen bryr seg fint lite så lenge helheten er ok. Jeg hører med til siste kategori og tenker at du bør stole på din egen dømmekraft for hvordan du ser ut. Jeg mener det er umulig å si at miks av gull og sølv er "fint" eller "totalt feil" - det kommer an på helheten.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men da må det nesten være gjennomført. Syns det er spesielt kult hvis man har litt rocka stil. Men hvis du kun har gullspenner på skoa, tror jeg det skal gå bra med litt sølvdetaljer ellers :)

Skrevet

Jeg ser du skriver "lov" med gåsetegn, men hvem tenker du at bestemmer om det er "lov" eller ikke? Og tenker du at det finnes en universell regel her?

Noen syns det ser teit og harry ut med overmatching, andre syns det er stilig og andre igjen bryr seg fint lite så lenge helheten er ok. Jeg hører med til siste kategori og tenker at du bør stole på din egen dømmekraft for hvordan du ser ut. Jeg mener det er umulig å si at miks av gull og sølv er "fint" eller "totalt feil" - det kommer an på helheten.

Mener at det er en uskreven lov at det ikke skal mikses.

Jeg føler ofte at det ødelegger helheten.. har alltid problemer med å kle meg selv om jeg har 30 vesker og 50 par sko.. fordi jeg synst gullet på skoene krasjer totalt med sølvet på vesken.

Skrevet

La til et eksempel i hoveinlegget.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Høres slitsomt ut og gå rundt og tenke på sånne ting. Bland ivei, det er ingen du møter som bryr seg om det vel

Skrevet

Høres slitsomt ut og gå rundt og tenke på sånne ting. Bland ivei, det er ingen du møter som bryr seg om det vel

Vil tro det bare er jeg som bryr meg ja :P

Skrevet

Mener at det er en uskreven lov at det ikke skal mikses.

Jeg føler ofte at det ødelegger helheten.. har alltid problemer med å kle meg selv om jeg har 30 vesker og 50 par sko.. fordi jeg synst gullet på skoene krasjer totalt med sølvet på vesken.

Men hvis du syns det er kræsj med sølv på veska og gull på skoene, så hjelper det vel egentlig ikke hva andre syns eller hva som er "lov" - da vil du vel føle deg feil og rar uansett?

Hva tenker du hvis du ser andre som har sølvdetaljer på veska og gulldetaljer på skoene da? Tenker du at de ser rare ut eller at de har bomma totalt? ;)

Skrevet

Men hvis du syns det er kræsj med sølv på veska og gull på skoene, så hjelper det vel egentlig ikke hva andre syns eller hva som er "lov" - da vil du vel føle deg feil og rar uansett?

Hva tenker du hvis du ser andre som har sølvdetaljer på veska og gulldetaljer på skoene da? Tenker du at de ser rare ut eller at de har bomma totalt? ;)

Tingen er at jeg ikke legger merke til det hos andre :P

Så derfor lurer på hva andre faktisk synst

Skrevet

Jeg bruker ofte gull og sølv sammen, f.eks har jeg et sølv og orange Hermés armbånd jeg bruker med rosegull klokke.

Men jeg personlig ville ikke brukt veldig gult gull sammen med sølv, men det er jo en smaks sak! Tror det er få som tenker over det.

Skrevet

Kort og greit svar: fortsett å være nazi på det. Man kan få det til å funke, men det er ikke vits i å bruke tid på det. Ser alltid best ut om det matcher.

Skrevet

ps veldig kul veske du har! :)

Skrevet

ps veldig kul veske du har! :)

Takk takk :D

Skrevet

Takk takk :D

Off topic, men hvilken farge har egentlig veska di?

Skrevet

Off topic, men hvilken farge har egentlig veska di?

Denne er grey lamskin. Bildet viser ikke fargen skikkelig... den fikk veldig rosaskjær i seg på bildet

Skrevet

Denne er grey lamskin. Bildet viser ikke fargen skikkelig... den fikk veldig rosaskjær i seg på bildet

Mente først og fremst Birkinen, men selvfølgelig også den andre. Er det den med marihøner på? Eller, den er vel beige.. Jeg har lyst på en grå veske, men fant ikke bilde av den nå.

Skrevet (endret)

Mente først og fremst Birkinen, men selvfølgelig også den andre. Er det den med marihøner på? Eller, den er vel beige.. Jeg har lyst på en grå veske, men fant ikke bilde av den nå.

Det er ikke marihøner på chanelen nei .

Birkinen heter vel Red Saffiano tror jeg ( Har ikke kjøpt den selv og vet ikke så alt formye om Hermes. Har en arabisk kjæreste som er ekstremt opptatt av mote og design, så når han er bortreist på jobb sitter han å surfer på div moteblogger, og sender meg linker og lurer på hva jeg vil ha.. hehe.. luksusproblem. )

Endret av Miss Lucky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...