AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Jeg er kjæreste med en mann som har barn fra før av. Jeg er 24 år gammel. Synes barnet hans er kjempekoselig og søtt, og det er ikke der problemet ligger.. Han har hatt det svært vanskelig, i følge ham selv umulig, forhold til moren til barnet, det har vært masse tull og frem og tilbake, blabla. Så han bestemte seg for ikke å få flere barn, i det hele tatt, det er nok med den ene han har og han vil ikke ha barn med flere forskjellige. Det er greit for meg, men da vil jeg gjøre det slutt, fordi det er såpass viktig for meg å få barn at når vi ikke jobber mot de samme målene, så passer vi ikke sammen. Jeg vil heller ikke ha barn med en som ikke vil de, så det er fullstendig uaktuelt å "glemme" pilla og sånne ting. For meg er det viktig å få barn med en mann som vil ha oppgaven, og familie. Men der setter han seg på bakbena, han mener vi har fantastisk sex, vi har det koselig sammen, og vi er på bølgelengde om alt, bare ikke det med barn. Han mener det ikke er verdt å ødelegge et godt forhold på den måten.. Med andre ord, han nekter å glemme meg, og maser og tjaser i ett sett. Først nå ser jeg hvor egoistisk det er, han vil ikke at jeg skal få barn, men han vil ha alt det andre jeg kan by på til ham.. Egoistisk av ham å ikke la meg gå så mine drømmer blir oppfylt. Lett for ham å være ferdig med barn, han har allerede et.. Anonym poster: 0a09f9bd52ec53d3dba47fc5263cdad7 1
Strixvaria Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Selvsagt - får han deg på gli, slipper han å få flere unger, men kan få alle de andre godene. Egoisme er bare fornavnet.. Dropp kontakten med ham - ikke svar på meldinger, mailer eller telefoner; bare get the fuck over it. Du må prioritere ditt eget velbefinnende, dine egne ønsker og forventninger, og her vet du at han ikke på noen som helst måte vil eller kommer til å oppfylle ønsket ditt. Vil du ha barn, må du finne deg noen andre, og for å gjøre det, må denne mannen kuttes ut av livet ditt for godt.
Gjest Miranda2011 Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Da må du ta valget, leve med ham uten barn, eller finne deg en annen som vil ha. Han må få lov å ha ønsket om ikke å få flere barn, og du må få ha ønsket ditt om å få barn. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Så det er greit at jeg bare kutter ham ut, ikke svarer, ikke tar mer kontakt? Jeg har jo sagt hvordan jeg ønsker ting, men han vil bare ha sexen, samværet, alt annet. Jeg vil ikke ha barn med ham heller, men da synes jeg han skal respektere at jeg vil finne meg en med de samme målene som meg. Samidig vet han jo at jeg er glad i ham, svak for ham osv. Men ikke så svak.. Anonym poster: 0a09f9bd52ec53d3dba47fc5263cdad7
Strixvaria Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Ja, selvsagt. Han vil ikke gi deg det du vil ha, og du vil ikke gi ham det han vil ha. Det blir ikke noe ålreit for noen av dere over tid, og du vil alltid angre på at du gikk tilbake. Hvis du ikke er så svak så kutter du ham ut, rett og slett. Ikke svar, ikke ta mer kontakt - det er slik man viser at man ikke lenger er interessert. Svarer du (eller tar kontakt selv) viser du at han ikke må ta deg og dine ønsker på alvor, for du er svak for ham og er egentlig på vei til å ta ham tilbake uansett, og da vet han at hvis han bare fortsetter å holde på, vil du gi etter og han vil få det han vil. Kutt ham ut, og gå videre.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Jeg synes kanskje det virket litt slemt å ikke ha noen kontakt, vi kunne jo være venner og sånn? Det er bare det at da må vi nesten bare bli enige om å ikke ha noe annen kontakt, for sist vi skulle være venner, ble det sexforhold i stede, og nå innser jeg at jeg orker ikke, jeg vil ha full pakke.. Anonym poster: 0a09f9bd52ec53d3dba47fc5263cdad7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Ingen står så godt i veien for en riktig mann som en feil mann. Vift ham ut av siktet og la blikket være klart. Anonym poster: e50f79d245a6ce13a3e576821ba5836d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 Sant nok, jeg kommer ikke videre fremover med dette her.. Anonym poster: 0a09f9bd52ec53d3dba47fc5263cdad7
Daraya Skrevet 18. desember 2012 #9 Skrevet 18. desember 2012 Det er bra at du klarer å kutte ham ut. Mange kvinner forbli i den fella og håper at han skifter mening hva gjelder felles barn. Eller enda verre, mannen er uærlig og sier at "barna ja, men ikke nå", bare at de ikke ønsker barn i det hele tatt. Og kvinnen kaster bort sin tid med venting på noe som ikke kommer til å skje. Det kan man lett bli bitter av. Jeg mener det er helt klart at du bare er nødt å kutte ham ut fullstendig. Er du over ham vil du få klar blikk for en annen, men ikke hvis du holder på med ham på et eller annet vis.
Gjest Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Håpløst å tenke på å være venner i en fase hvor han presser for å få deg tilbake. Si at du står ved ditt. Deretter blokkerer og sletter du han over hele linjen. Si at du trenger avstand om han spør eller forlanger forklaringer. Du skylder han ingenting. Du har full rett til å gjøre dine prioriteringer.
Gjest RockOn Skrevet 18. desember 2012 #11 Skrevet 18. desember 2012 Jeg synes kanskje det virket litt slemt å ikke ha noen kontakt, vi kunne jo være venner og sånn? Det er bare det at da må vi nesten bare bli enige om å ikke ha noe annen kontakt, for sist vi skulle være venner, ble det sexforhold i stede, og nå innser jeg at jeg orker ikke, jeg vil ha full pakke.. Anonym poster: 0a09f9bd52ec53d3dba47fc5263cdad7 "venner og sånt"? Kan du utdype det?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #12 Skrevet 18. desember 2012 "venner og sånt", tja, hva skal jeg si.. Fortsatt ha kontakt, fortsatt finne på ting, være der for hverandre i tunge tider? Nei, jeg er jo det når jeg skriver, det er bare tull, det bare drar ut tiden og får ham til å tro at han er der han vil ha meg. Innser at rent brudd er det beste som kan skje. For oss begge, men mest for meg, for jeg må videre..... TS Anonym poster: 0a09f9bd52ec53d3dba47fc5263cdad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå