Gjest Trenger Tips Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Hei, jeg lurer på hvilke trening hjelper mot bollekinn? Jeg har i det siste fått veldig masse fett på ansiktet, øyene begynner å se mindre ut, og ansiktet mitt virker så stort. Jeg skjønne rikke hva det kommer av, men merker at ansiktet er det første stedet jeg legger på meg. Hvilke treningsform hjelper mot bollekinn og fettet på ansiktet? Det er jo veldig vanskelig å trene ansiktet lixom. For der rører man seg minst, siden det er der oppe på toppen av kroppen. Kan noen gi meg gode tips?
Gjest 1111 Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Det er ikke mulig å punktslanke seg (miste fett fra bare en bestemt kroppsdel). for mindre bollekinn/ansikt er du nødt til å slanke hele kroppen. er ansiktet det første stedet du legger på deg på, er det nok det første stedet du går ned på også. det er i alle fall en trøst! er nok ingen spesiell trening for bare ansiktet. håper jeg hjalp :-)
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #3 Skrevet 10. mars 2004 Det første stedet jeg får fett på når jeg går opp i vekt er rett under navlen.. magen, og som deg, kinnene. Det ser ikke bra ut, for jeg er ganske liten og nett av meg, men med STOR ansikt. Ikke noe moro, jeg vet hvordan du har det!! :-( Og jeg aner ikke hvordan jeg skal få det bort
Englepusen Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Begynn å jogge, svømme, aerobic eller lignende kondisjonstrening og tenk litt på hva du putter i munnen så går det nok vekk etterhvert!
Gjest jalla Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Har akkurat samme problem, og jeg syns svarene som blir gitt er håpløse! hvis trening hadde hjulpet hadde vi gjort det for lengst. jeg har gått ned 3kilo og ansiktet er likevel en klump og jeg prøver virkelig å være flink med hva jeg putter i. men fler i familien har samme problem så det beste er kanskje å gjøre noe som får deg til å føle deg vel, så du klarer å la være se dit det første du gjør når du går i et speil =)
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 http://www.seher.no/835813/kelly-osbourne-...dret-spisevaner Et godt eksempel på "problemet" dere snakker om. Og hun TRENTE det av seg. Jeg synes nå jenta er pen okke som jeg da. Men hun kler å være slankere.
PecanPie Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 http://www.seher.no/835813/kelly-osbourne-...dret-spisevaner Et godt eksempel på "problemet" dere snakker om. Og hun TRENTE det av seg. Jeg synes nå jenta er pen okke som jeg da. Men hun kler å være slankere. Tja, nå trente Kelly Osbourne av seg kroppen og ikke bare ansiktet. Prøv å begynne å trene og spise sunnere generelt. Da jeg gikk ned noe i vekt var det i ansiktet folk la merke til det først. Punkslanke ansiktet kan bli noe krevende. Kanskje du skal prøve å smile mye?
addict Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Men 3 kg er ikke akkurat mye å slanke seg da, det er litt vann fra eller til, og vil ikke merkes veldig på kroppen akkurat. Synes det er litt morsomt å lese at folk tror det går an å trene ansiktet for å bli kvitt bollekinn.. Ser for meg en gjeng som sitter og gaper og lager grimaser. Nei jenter, punkttrening av ansikt er nok dødfødt
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Økt inntaktet av fiber(hele korn/grønnsaker) og vann! Folk med pløsete ansikter har dårlig mage/tarm helse (forstoppelse).
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 svaret er jo selvfølgelig fett suging i ansikte..!! det er det eneste løsninga..
Gjest Thomas Skrevet 6. juli 2010 #11 Skrevet 6. juli 2010 Hei! Det du spør om er hvordan man kan punktslanke fett fra ansiktet. Og her er svaret: Det finnes ingen spesifike øvelser som gjør deg mer "markert" og tynnere i ansiktet. Skal du slanke en del av kroppen må du slanke hele kroppen. Dvs. tren utholdenhet. Start med en løpetur i uka og ha en progsresiv økning derfra. For å oppnå maksimal effekt så vil jeg anbefale og kombinere utholdenhetstrening med styrketrening samtidig som du har et nøyaktig fokus på kosthold. Tips: Spis proteinrik mat, det stimulerer også metthetsfølelsen i større grad i forhold til fett og karbohydrater. Lykke til =)
Gjest Sobril Skrevet 6. juli 2010 #12 Skrevet 6. juli 2010 (endret) Har samme problemet her. Jeg er relativt slank i kroppen, men veier akkurat 3 kg for mye noe som gjør at bl.a. ansiktet er stort. Ser at mange anbefaler jogging her. Spørs hva man mener med jogging. Leste en artikkel her om dagen som sa noe om at man produserer et spesielt hormon (eller et eller annet) når man løper mye som bl.a. kan gi utslag i større ansikt. Skal se om jeg finner den. Det var da jeg tenkte "kanskje jeg har jogget for mye"... Her: "Second, jogging in long distances will add more stress to your body. When your body is stressed, it releases a hormone called cortisol. Cortisol will in the long run make you store fat easier and in very specific places. (Stomach and face) If your life is already stressed from work and problems, jogging will only add to it." Endret 6. juli 2010 av Sobril
Wiggins Skrevet 6. juli 2010 #13 Skrevet 6. juli 2010 Har akkurat samme problem, og jeg syns svarene som blir gitt er håpløse! hvis trening hadde hjulpet hadde vi gjort det for lengst. jeg har gått ned 3kilo og ansiktet er likevel en klump og jeg prøver virkelig å være flink med hva jeg putter i. men fler i familien har samme problem så det beste er kanskje å gjøre noe som får deg til å føle deg vel, så du klarer å la være se dit det første du gjør når du går i et speil =) For det første så er de fleste, både gutter og jenter, rundere i ansiktet så lenge de er unge (under 20), så begynner de å få mer markerte ansikter etterhvert. For det andre så er det faktisk mulig å punktslanke ansiktet, forutsatt at noe av "rundheten" skyldes stress. Stresshormonoet kortisol produseres i binyrene, og ved for mye av det vil fett legge seg på magen og i ansiktet i større grad enn ellers. Det fins en hormonsykdom som jeg ikke husker navnet på som var umulig å behandle før i tiden. En engelsk konge hadde denne sykdommen, og på sene portretter har han et groteskt ansikt og stor mage. Uansett, stress ned så får du mindre kortisol. Sørg for å få nok søvn og ta livet med ro. Det er ikke sikkert det hjelper på rundheten i ansiktet, men det hjelper på mye annet.
Gjest Sobril Skrevet 6. juli 2010 #14 Skrevet 6. juli 2010 For det første så er de fleste, både gutter og jenter, rundere i ansiktet så lenge de er unge (under 20), så begynner de å få mer markerte ansikter etterhvert. *Sukk* som jeg venter på dette (er 36)
Gjest anonym Skrevet 21. desember 2010 #15 Skrevet 21. desember 2010 Slutt å spis..... Ihvertfall alt annet enn frukt og fisk! Og tren mass... så blir nok fettet fort borte
Mixelite Skrevet 22. desember 2010 #16 Skrevet 22. desember 2010 Jeg er enig med den som sier at dårlig fungerende tarmsystem gir pløsete ansikt. Mitt "sveller" iallfall opp og blir skikkelig bolletryne når jeg ikke passer på hva jeg spiser. Vann i kroppen får jeg også.
pastellfisk Skrevet 22. desember 2010 #17 Skrevet 22. desember 2010 Jeg er enig med den som sier at dårlig fungerende tarmsystem gir pløsete ansikt. Mitt "sveller" iallfall opp og blir skikkelig bolletryne når jeg ikke passer på hva jeg spiser. Vann i kroppen får jeg også. oh yeah.... godt å høre at det er flere som meg! Er ikke særlig stolt av å ha tarmplager.
Mixelite Skrevet 22. desember 2010 #18 Skrevet 22. desember 2010 oh yeah.... godt å høre at det er flere som meg! Er ikke særlig stolt av å ha tarmplager. Tror det er flere som har enn det er som ikke har. -men det er jo ikke akkurat noe man snakker om som lett konversasjon i selskaper. ;-)
Gjest hei Skrevet 11. april 2011 #19 Skrevet 11. april 2011 Tusen takk til alle dere. Dere har gjort livet mit lettere jeg blir ikke mobbet på skolen lenger, jeg har blitt mye mer opplagt og fått mange nye venner.
Gjest mjeu Skrevet 12. april 2011 #20 Skrevet 12. april 2011 For det første så er de fleste, både gutter og jenter, rundere i ansiktet så lenge de er unge (under 20), så begynner de å få mer markerte ansikter etterhvert. For det andre så er det faktisk mulig å punktslanke ansiktet, forutsatt at noe av "rundheten" skyldes stress. Stresshormonoet kortisol produseres i binyrene, og ved for mye av det vil fett legge seg på magen og i ansiktet i større grad enn ellers. Det fins en hormonsykdom som jeg ikke husker navnet på som var umulig å behandle før i tiden. En engelsk konge hadde denne sykdommen, og på sene portretter har han et groteskt ansikt og stor mage. Uansett, stress ned så får du mindre kortisol. Sørg for å få nok søvn og ta livet med ro. Det er ikke sikkert det hjelper på rundheten i ansiktet, men det hjelper på mye annet. Hmm... jeg stresser mye og jeg har bare stygge innhulede kinn og ansiktsformen min er ikke noe fin i forhold til hva den var da jeg var yngre... (er 26 nå). Dere med bollekinn er heldige, det er alltid mye finere å ha litt ekstra fett på kroppen/ansiktet enn for lite. Ikke gøy å se syk og sliten ut. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå