Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nisselei
Skrevet

Forloveden min har gått i nissedrakt heime siden 14. desember og sier at han ikke skal ta den av før den 27. Jeg er lei av det allereie. Han har skjegg på og alt ting. Han tar det på med en gang han kommer heim fra arbeid og vil ha på drakta når vi har sex og. Drakta har begynt å lukte og det er kaffe i skjegget. Jeg synes det er flaut når det ringer på døra og han står der med dette utstyret på som om det var helt naturlig. Han gir meg pakker også, men det er bare noe han finner i skapene og pakker inn (saks, klut, paracet). Jeg synes han er så håplaus, men det nytter ikke å si noe for da later han som han begynner å grine. Uffameg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ!?

Han har ihvertfall julestemmningen i ordren :nissevink:

• Liker 1
Skrevet

Hahaha for en type! Du får begynne å servere kun grøt da vettu, og sørge for at det er han som kjøper, pakker inn og leverer alle gavene, skrive alle julekortene, vaske og rydde, det er ingen som har sagt at det er enkelt å være nisse :)

• Liker 8
Skrevet

He he :) Denne var god :)

• Liker 1
Gjest Nisselei
Skrevet

He he :) Denne var god :)

Jeg vil heller si at han ikke er heilt god. Han spiser bare graut til middag også men den får han lage selv. Han sitter ute på trammen og spiser den med ei sleiv. Han oppfører seg visst normalt på jobben. Han sover med nisselua og skjegget på.
Skrevet

Haha, dette må være dagens!

Du får si til han at sex er uaktuelt, siden det ville føles som å ha sex med en fremmed, ekkel gammel gubbe ;)

Anonym poster: 83f223e08a810aac5a3e884aa90fdfea

Gjest Nisselei
Skrevet

Haha, dette må være dagens!

Du får si til han at sex er uaktuelt, siden det ville føles som å ha sex med en fremmed, ekkel gammel gubbe ;)

Anonym poster: 83f223e08a810aac5a3e884aa90fdfea

Det kommer til å stoppe seg snart med den sexen for han tør jo ikke å vaske drakta for da er han redd for at jeg skal ta den, tror jeg. Han har den i bilen og skifter i garasjen når han kommer heim. Så banker han på døra og roper Er det noen snille damer her! Så den drakta og skjegget begynner å bli ganske ekkelt. Men han sier at han skal kjøpe et sett til og bytte om på lille julaften. Dette settet har visst lys.
Gjest Nisselei
Skrevet

hahahahah

Det er ikke så morsomt for meg. Mer irriterende. Håper det ikke er snakk om noe slags oppheng eller besettelse. Mor hans er overdrevent opptatt av alt som har med tapet og sånt å gjøre. Hamstrer det nærmest. Bra for meg at han har sagt at han skal kaste drakta den 27. For da skal den av, ellers får han gå naken.
Skrevet

Ho ho!

Anonym poster: d930e8d232d2cacf3dc068d6a4b50488

Skrevet

Hehe... Skulle gjerne hatt en nisse på døra mi jeg.

Skrevet

Hahaha. Damn! :laugh:

Anonym poster: 298895199058299eccaa08d038785316

Gjest Darthoven
Skrevet

Det er ikke så morsomt for meg. Mer irriterende. Håper det ikke er snakk om noe slags oppheng eller besettelse. Mor hans er overdrevent opptatt av alt som har med tapet og sånt å gjøre. Hamstrer det nærmest. Bra for meg at han har sagt at han skal kaste drakta den 27. For da skal den av, ellers får han gå naken.

That bridge is crossed...

Gjest GayLordSayNo
Skrevet

Sikker på at det ikke er han som er julenissen? Kan hende han avslører sin egentlige identitet til deg, litt slik som Superman gjorde med Louise Lane (briller = superman, ikke briller = Clark Kent = WOW, who would've thunk it?!)

Skrevet

Det kommer til å stoppe seg snart med den sexen for han tør jo ikke å vaske drakta for da er han redd for at jeg skal ta den, tror jeg. Han har den i bilen og skifter i garasjen når han kommer heim. Så banker han på døra og roper Er det noen snille damer her! Så den drakta og skjegget begynner å bli ganske ekkelt. Men han sier at han skal kjøpe et sett til og bytte om på lille julaften. Dette settet har visst lys.

Sex-nissen som kommer til alle single som har hatt tørke altfor lenge ;)

Anonym poster: 8181ba110d714b42b6d0909464247aaa

• Liker 1
Skrevet

hahahaha - heldigvis er det jul bare en gang i året :laugh:

Skrevet

Ring fastlegen, eventuelt vakthavende lege på akutten og få ham tvangsinnlagt på psykiatrisk avdeling, om ikke dette er en "spøk".

De vil være meget raske å hente ham, om du beskriver dette like godt via telefon, som skriftlig her.

Om dette innlegget er en "spøk" er den litt morsom, men om det ikke er en "spøk" er samboeren din meget syk og trenger hjelp av fagfolk.

Slå 2 fluer i ett smekk, hjelp samboeren din og få selv en brukbar julefeiring.

Lykke til og GOD JUL :buss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...