Tulla1982 Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Tror kanske jeg poster dette i feil forum nå? Jeg har planer om å skaffe en benkoppvaskmaskin, da jeg virkelig hater å ta oppvasken for hånd. Men den eneste plassen vi har ledig er på badet, og jeg er ganske desperat i å få tak i en nå. Men det høres kanskje litt uhygienisk ut? Noen som har noen synspunkter? Må bare si at det er alltid rent og pent på badet da.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Litt spesielt, må jeg si. Men det er vel ikke akkurat uhygienisk. Du får passe på å ha døra godt igjen så ikke alle bakteriene som flyr omkring på badet kommer inn i maskina. De fakteriene har jeg forøvrig lært om her inne. De flakser visst rundt hvis man ikke legger ned dolokket før man trekker ned. Lykke til med å ta oppvasken på badet.
Tulla1982 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2012 Jeg tenke også på det alternativet og oppbevare maskina på kjøkkene. Legge oppvasken inn i maskina der, for så å bære den ut på badet.
Løvetanten Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Haha, høres litt spes ut ja, men om det er der du har plass så...
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Ehhh.. æsj! Jeg ville heller vært uten oppvaskmaskin enn å ha den på badet. Anonym poster: a530d68c5e37aad0df4849e1024054c5 2
Gjest Doh Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Kunne ikke tenke meg å ha det selv. Da hadde jeg heller vasket for hånd 1
CalidumCor Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Hvorfor ikke? Hadde heller villet ha den der enn å ikke ha den i det hele tatt... Hilsen frøken hateråvaskeoppforhånd!
fresia Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 jeg synes det høres litt upraktisk ut å måtte gå inn på badet for å sette inn eller ta ut av oppvaskmaskinen, men synes ikke hygiene er et problem. det er vel en selvfølge å legge ned toalettlokket når man drar ned (så ikke bakteriene flyr rundt) og så lenge man holder døren på maskinen igjen skal det ikke være noe problem sånnsett. lykke til! 1
Kosemose Skrevet 18. desember 2012 #9 Skrevet 18. desember 2012 Disse flygende bakteriene får vel uansett tilgang til oss, men jeg syns tanken om oppvask på badet høres lite tiltalende ut selv om jeg fornuftsmessig ikke tror det er spesielt helseskadelig. Tror jeg ville snudd et par stener til på kjøkkenet. Er det andre ting du kan fjernlagre før oppvaskmaskina? Mikroen for eksempel - hvis du er som meg og kun bruker den når du har glemt å ta opp brød, så kan den kanskje stå i boden?
Gjest Ulfsen & Mo Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Disse flygende bakteriene får vel uansett tilgang til oss, men jeg syns tanken om oppvask på badet høres lite tiltalende ut selv om jeg fornuftsmessig ikke tror det er spesielt helseskadelig. Tror jeg ville snudd et par stener til på kjøkkenet. Er det andre ting du kan fjernlagre før oppvaskmaskina? Mikroen for eksempel - hvis du er som meg og kun bruker den når du har glemt å ta opp brød, så kan den kanskje stå i boden? Mikroen kan vel stå på stua?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå