Gå til innhold

Falske merker fra Nelly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager om dette temaet finnes ifra før, jeg fant det ihvertfall ikke. En venninne av meg bestilte disse Lita-skoene ifra Nelly, og det hun fikk var dette (ikke hennes bloggpost, men samme type sko). Ikke bare var det feil modell, men også feil merke. Esken skoene kom i var original Jeffrey Campbell, men skoene som lå oppi var av uekte skinn med hæl av plastikk og inni skoen stod det "Jojo Cat", ikke Jeffrey Campbell, som det ville stått hvis de var ekte. Hun har sendt mail til Nelly, Jeffrey Campbell Scandinavia og skal ringe Forbrukerombudet i ettermiddag, så får vi se hva som skjer videre. Jeg lurer på om noen der ute har samme erfaring? Jeg ville ihvertfall tro at en side som framstår så seriøst som Nelly ikke ville selge falske merker og påstå at de er ekte, og synes egentlig det hele er veldig merkelig. Samtidig vil jeg advare alle mot å kjøpe Jeffrey Campbell fra Nelly.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har sikkert vært uheldig og kjøpt et falskt parti. De har vel ikke offisielle leverandører.

Anonym poster: 7d96677392355d471d3e8592e70c840f

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Eller så har en av de ansatte stjålet originalen og plassert de uekte i esken?

Mange ting som kan være årsaken. Det er i alle fall første gangen jeg har hørt dette om Nelly.

Nå skal det sies at jeg kun har lest om Nelly her inne og aldri handlet der selv.

Gjest Magdalene
Skrevet

Så kjedelig!

Har egentlig ikke noe å komme med, annet enn at jeg er spent på svaret hun får.

Skrevet (endret)

Det første jeg tenkte på er at en kunde har bestilt skoene, byttet ut originalene med kopier, og returnert disse til Nelly uten at Nelly la merke til at det faktisk var kopier før de sendte dem ut til en ny kunde.

Men jeg vet ikke. :)

Endret av Ambivalent
  • Liker 9
Skrevet

Mange gode teorier! Håper virkelig det bare var et engangstilfelle.

Hun har fått svar fra Nelly nå, var bare et standardisert svar hvor de beklaget at de hadde sendt feil vare, ga henne 60 "Nellypenger", som de kaller det, og en lang forklaring på hvordan hun returnerer varen, hun skrev da til dem at hun gjerne ville ha et ordentlig svar, siden dette ikke bare var en liten feil, og nå har de sagt at de skal se nærmere på saken, så det blir spennende å se hva som skjer videre :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk dette?:-)

Nelly sa at det antakeligvis var som Ambivalent sier, at en kunde hadde mottatt ekte sko og returnert falske, de driver og sjekker opp saken nå og venninna mi har fått tilsendt nye :)

Skrevet

Nelly sa at det antakeligvis var som Ambivalent sier, at en kunde hadde mottatt ekte sko og returnert falske, de driver og sjekker opp saken nå og venninna mi har fått tilsendt nye :)

Fy søren så kjedelig :P

Så bra at hun har fått nye og spesielt merkelig at nelly ikke sjekket det først, haha!

Skrevet
:glare: æsj så dumt, bestiller veldig mye fra nelly, har faktisk konto hos dem
Skrevet

Håper de finner tyven og anmelder, dette er jo faktisk forsøk på tyveri og svindel. Hun beholdt de ekte skoene, og fikk igjen pengene, og sendte tilbake falske kopier.

Anonym poster: 5df22c0ca32a7f7cfca00b5e84d4ea08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...