Gjest mala Skrevet 10. mars 2004 #1 Skrevet 10. mars 2004 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt fake designer vesker? Feks Gucci, Dior?
Gjest Myumi Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt fake designer vesker? Feks Gucci, Dior? Hvorfor vil du gå rundt med sånt rask?
Gjest mala Skrevet 10. mars 2004 #3 Skrevet 10. mars 2004 Det skal ikke brukes til å gå rundt med, det skal ikke en gang kjøpes. Jeg lurer bare på om det finnes noen nettsider med info.
Mrs. K Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Hvorfor vil du gå rundt med sånt rask? Jeg vil f.eks ikke bruke en formue på en veske av et bestemt merke, men gjerne ha en smart veske alikevel. Desuten er det vel ikke rask! Vesken kan brukes til å oppbevare mobiltlf., pengebok, sminke o.s.v. Hilsen Trille
Mrs. K Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 Du kan jo ta et søk på www.google.com på f.eks. "fake gucci" Hilsen Trille
Gjest Lady-M Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Du vil aldri finne eksakte kopier av merkevarer på nettet, det er ulovlig å selge. Men du kan finne etterligninger uten logo, f.eks designer-handbags-online1.net eller www.detlillextra.no
Gjest Ethereal Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Hvorfor vil du på liv og død ha merke, da, hvis det ikke skal være ekte vare? Det finnes mange flotte vesker som ikke er merkevare også.
Saga Skrevet 10. mars 2004 #8 Skrevet 10. mars 2004 Jeg vil f.eks ikke bruke en formue på en veske av et bestemt merke, men gjerne ha en smart veske alikevel. Desuten er det vel ikke rask! Vesken kan brukes til å oppbevare mobiltlf., pengebok, sminke o.s.v. Hilsen Trille Enig. Mye fine etterligningsvesker og andre vesker. Det er vel ikke akkurat merket det kommer ann på, men mange flinke designere som kommer ut med litt mer spesielle vesker og om jeg finner slike til en billig penge så kjøper jeg. Må jo få lov til å kjøpe det man vil kjøpe.
Gjest latias Skrevet 10. mars 2004 #10 Skrevet 10. mars 2004 den linken funket ikke, pga smilefjeset mitt prøv www.style2k.us
Susanna Skrevet 10. mars 2004 #11 Skrevet 10. mars 2004 Hvorfor vil du gå rundt med sånt rask? Halloo?? Spiller det noen rolle da?? Jeg har da ogsp fake Gucci,,men de fungerer like godt som ei veske som en orginal!! :klø: ..Uff..oppgitt jeg.. :-? Jeg vil ikke bruke flere tusen kroner på ei veske, og da har jeg veskedilla! :o
Gjest Butterflygirl Skrevet 10. mars 2004 #12 Skrevet 10. mars 2004 Er det noen som har bestilt vesker fra "det lille ekstra" og "designer replica handbags"? Hva er frakten på disse nettbutikkene? Skulle gjerne ha eid en fake gucci. Spiller ikke så stor rolle nå. er fortsatt bare en ung jente...skal ta til takke med det jeg har råd til.....skal ikke ha råd til sånne ting ennå....
Annevenn Skrevet 10. mars 2004 #13 Skrevet 10. mars 2004 Jeg synes de har mye tøft her: http://www.detlillextra.no/. Men jeg aner ikke noe om frakt og slikt.
philippa starck Skrevet 11. mars 2004 #14 Skrevet 11. mars 2004 Jeg synes de har mye tøft her: http://www.detlillextra.no/. Men jeg aner ikke noe om frakt og slikt. Frakten er kr 50,- (postens satser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå