Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I natt overnatta jeg hos kjæresten min, noe som er blitt bare oftere og oftere i det siste. Sammen ca 1 år.

Vi hadde lagt oss og nesten sovna, da det pep i tlf hans. Klokken var nesten ett. På med lyset og leste meldingen.. Satt vel to min og svarte på denne meld., sa ingenting til meg.. La fra seg tlf., av med lyset, og så pep det igjen. På med lyset, finne tlf. og leste og svarte igjen.

Jeg begynner jo og lure på hva dette er.. Men redd som jeg er for å bli oppfatta som ei sjalu bitch, spurte jeg ikke hvem det var. Og han sa ikke et ord.. Bare la seg ned, ga meg et kyss og sa god natt..

Han bruker veldig skjelden å fortelle hvem som melder ham. Men på natta midt i uka bruker han da ikke å drive å melde. Jeg bruker alltid å si hvem jeg får melding av eller hvem jeg skriver til. Dette gjør jeg bevisst. Uansett.. Er det fra ei venninne, en x, eller hvem det måtte være så bruker jeg alltid å si hvem det er.. Nettopp fordi jeg ikke synes at det skal være noen grunn for han å lure på hvem jeg tekster..

Hvis dette skjer igjen.. Vil det virke dumt om jeg sier f.eks. "hvem er det som tekster deg så sent".. ??

Jeg blir jo usikker, og nyskjerrig når sånt skjer.. Og lurer jo på hvorfor han ikke kan si hvem det er.. Da hadde jeg jo ikke trengt å sitte her i dag og lure.

Må jo bare innrømme at tanken "har han noe annet på gang", er tilstede.. Har kanskje lest litt for mye her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spør litt sånn "avslappet" om hvem det er som er oppe så sent neste gang ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Typen min er heldigvis åpen om sånt. Og, dersom han glemmer å fortelle hvem han fikk melding av så spør jeg ham. Ganske greit. Det gjelder jo stort sett de meldingene han/du får når dere er sammen:-)

SMS og utroskap er ikke noe nytt.

Jeg ville tatt det opp.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg hadde spurt hvem det var, og hadde han oppfattet meg som en sjalu bitch hadde det forholdet vært over. Det er forskjell på å være sjalu, og være sjalu. Litt er sunt, og er det ikke noen spesielle han tekster mad vil det heller ikke være noe problem for han å fortelle det til deg. Men er det en eller annen han ikke vi fortelle til deg, kan du jo begynne å lure på hva han egentlig driver med.

Jeg ser ikke noe grunn til at han automatisk skal fortelle til deg hvem som tekste han den natten, men at han burde fortalt det til deg om du spurte.

Spør han neste gang, om det hender igjen,f or det kan jo faktisk bare være en kamerat eller noe som ikke har peiling på hva klokken er. :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hadde nok spurt jeg også!

Gjest Gjesta
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han hvis det skjer igjen? Syns det er naturlig at partnere spør/forteller om sånt jeg, har ikke noe med sjalusi å gjøre etter min mening!

K

Skrevet

Neste gang, så spør han. han skjønner sikkert hvorfor du er nysgjerrig. lykke til :)

Skrevet
Kan du ikke bare spørre han hvis det skjer igjen? Syns det er naturlig at partnere spør/forteller om sånt jeg, har ikke noe med sjalusi å gjøre etter min mening!

K

Enig.. og har han ikke noe å skjule.. svarer han helt sikkert .. og skjønner at han burde ha sagt noe av seg selv.

(Og hvis han reagerer negativt på spørsmålet kan det jo ha noe å gjøre med hva han driver med..)

Gjest Myumi
Skrevet

Neste gang det skjer så spør på en rolig og avslappet måte- og da mener jeg ikke at du skal sette seg opp i sengen, skru på lyset og legge armene i kors.

Ikke kast bort tiden din med å tolke denne hendelsen i hytt og pine, det gir deg ikke svaret uansett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Først hadde jeg blitt kjempeirritert fordi han ikke har telefonen på lydløs/møte og fordi han skrur på lyset mitt i innsovninga!!

Spør hvem det er fra!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar..

Skal spørre om det skjer igjen.. Venta vel at han skulle si hvem det var når han var ferdig med tlf. i natt. Og da han ikke gjorde det ble jeg liggende og tenke på hva dette var.. Og da syns jeg det var for sent å spørre når jeg ikke hadde gjort det med en gang..

Er litt redd for å virke for nyskjerrig.. Han er veldig opphengt i at vi må stole på hverandre.. Og blir lett oppgitt om han føler at jeg er usikker på ham.

Vil jo ikke tro at det er noe tull på gang. Han mener at tiden er moden for at vi flytter sammen nå, og maser rett som det er om det. Og hadde det vært andre inne i bildet, ville det vel være mest behagelig for han at vi har hver vår leilighet, og han dermed har en viss alenetid/ frihet.. Er ikke sammen hver natt (men nesten)...

Antar det kanskje var en x som han har mye kontakt med. Var sammen, og forlovet noen år. Han vet helt klart at jeg er ukomfortabel med det dyrebare vennskapet deres. Men han har sagt at de er bare venner, og at hun er ingen trussel for vårt forhold.. Jeg vet nå ikke det.. hun følger oss som en skygge.. og det ødelegger nok litt av gleden i en rekke situasjoner for meg. F.eks. når hun ringer når vi skal kose oss en kveld, og han blir sittende i telefonen med henne å juske.. Var det henne, fant han det kanskje like greit og ikke si noe, da han vet jeg ikke greier å slå meg til ro med deres "vennskap"...

Skrevet

Det er jo uansett bedre at han forteller deg at det er henne, enn at du må gå og lure på hvem det er.

Som Madam Felle sa - det er forskjell på å være sjalu og være sjalu. Det er naturlig å ville vite litt om hvem kjæresten din har kontakt med, og da spesiellt på natterstid.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er jo uansett bedre at han forteller deg at det er henne, enn at du må gå og lure på hvem det er.

Helt enig.. Om jeg ikke er begeistret for kontakten deres, hadde det allikevel vært bedre om han sa det, om det var henne da..

Når ingenting blir sagt, lurer jeg jo litt på om noe foregår bak min rygg.. Og i så fall hva, med hvem, og hvorfor..

Skrevet

Det kan jo være venner/venninner av ham som jobber natt, f.eks. ...

Tror ikke jeg hadde hengt meg opp i dette, men det er jo bare å spørre om du lurer på noe.

Mye bedre slik, enn å ligge og bekymre seg.

Skrevet

Sier meg enig med de andre her; spør hvem det er fra!!

Og det forundrer meg stort at det er så utrolig mye trøbbel med mobiltelefonene :roll:

Hva er det som er så hemmelig med anropsloggen og innboksen??

Det hadde vært så mye bedre dersom telefonen hadde blitt brukt til det den var ment som, nemlig et kommunikasjonsmiddel....og ikke en dagbok!!!

Gjest Jentasi
Skrevet

Jeg synes det er rimelig spesielt å motta og sende tekstmeldinger på natta når dere har lagt dere, så det hadde jeg ikke nølt med å spørre om. Samtidig som jeg hadde bedt han om å enten skru av eller ha telefonen på lydløs. Jeg vil sove, jeg! Lykke til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg mener ikke å være stygg , men jegskjønner ikke at dette er et problem en gang jeg. Er man i et stabilt "normalt så burde da ikke dette være et problem :o

Hadde sambofått tekstmeld om natten hadde han fortalt meg hvem det var , uten at jeg måtte spørre samme som jeg hadde sagt hvem det var hvis det min mobil.

Skrevet

Hmm.. nå har de bare vært sammen i ett år da! Det er vel ganske vanlig at man ennå er litt usikre på hverandre i denne perioden. Jeg har full forståelse for at det kan være vanskelig å vite om man skal spørre eller ikke. Vi jenter er jo ofte livredde for å virke sjalu...!

Skjønner godt at det er irriterende at han fortsatt har et så nært vennskap til en eks. Jeg hadde ikke likt om mannen min hadde en annen "beste venn" enn meg....

Gjest Jentasi
Skrevet

Sjalusi? Jeg ser ikke problemet med spørre hvem og hvorfor, jeg... Tekstmeldinger som piper inn midt på natta, samboer som slår på lyset, bråker... Er det noen som er veldig unge her, eller? Pokker heller. :-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...