Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en gutt for øyeblikket, og har gjort det en god stund. Vi liker hverandre veldig godt begge to, og vi er en god match på de fleste områder. Har aldri vært så forelsket før, tror jeg.

Dessverre er det en ting som for meg ødelegger veldig mye. Jeg undervurderer han ikke, men under samtaler vi har, er det kun meningsløse, tullete og useriøse temaer som snakkes om. Jeg blir ansett som, og anser meg selv som en veldig oppegående person. Han er også oppegående, og jeg tror han er mer oppegående enn han gir uttrykk for, men mot meg virker han nesten litt.. Jeg vet ikke, blottet for omverdenen? Jeg elsker å tulle og fjase, og gjør det ofte, men jeg er like glad i samtaler som går litt dypere, og at man kan snakke om litt "større" ting(trenger ikke være større ting enn hva som er i nyhetsbildet m.m.) enn hva man hadde til middag i dag og hvor drita man var i helgen.

Om jeg tar opp et tema som går litt dypere, eller noe som har med meg å gjøre, bryr han seg ikke i det hele tatt. Det virker helt fullstendig uinteressant for han. Samtidig tar han kontakt med meg hele tiden, snakker om ting vi skal gjøre i fremtiden m.m., men jeg ser egentlig ikke at dette vil bli noe annet enn en uskyldig flørt.... Hva mener dere? Bør jeg kutte han ut?

Anonym poster: e7ef9a85f642a492e072829379731ee7

Videoannonse
Annonse
Gjest gressløk
Skrevet

Hvis han har helt andre forventninger til forholdet enn det du har så bør du om ikke kutte han ut, så i alle fall gjøre han klar over at dere kanskje ikke ønsker det samme akkurat nå.

Skrevet

Finn deg en badboy..

Nei, takk. :)

Anonym poster: e7ef9a85f642a492e072829379731ee7

Skrevet

Nevn for ham at du liker så godt å tulle og fjase med ham, men at du har lyst til å snakke litt om ordentlige ting som .... (fyll inn selv) også.

Sier du det i en lett tone blir det ikke så lett tatt som kritikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...