Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #1 Skrevet 1. juni 2002 I dag er det 3 uker igjen, og jeg går rundt meg selv. Har planlagt bord, oppsatser, plassering,solosang for kirke, kjole osv.osv.(alt det store;prest, mat , musikk m.m..er jo overlatt til "proffene") Men, nå begynner jeg å se for meg 1003 problem som kan oppstå med det jeg skal gjøre selv......1003 ting jeg burde ha planlagt annerledes. Bordene blir teite, oppsatsene blir teite, fargene er feil og kjolen..er den EGENTLIG fin??? Har dessuten atter 1003 ting som skal ordnes,småting som jeg har hatt kjempegod tid til....men hva gjør jeg???? SURRER FORTSATT RUNDT MEG SELV!! Skal dette fortsette i 3 uker til, blir jeg kanskje aldri gift...drømmemannen min vil nok mene jeg ble et "mareritt" og pælmer meg ut?!?!? For noen uker siden, syntes jeg tida sto stille, fikk såååå masse gode råd her inne....No akslerer klokka,dagane, vekene, og alle emnene her inne har jeg lest før.. Sutrete og grinete?? Gi meg litt ny "piff" jenter! -Anita-
Mrs. B Skrevet 2. juni 2002 #2 Skrevet 2. juni 2002 Slapp av, det er nok ganske vanlig. For meg er det nå bare en knapp uke igjen, og forrige uke var jeg veldig stressa, men litt etter litt faller tingene på plass og jeg begynner å glede meg mer og mer. Nå håper jeg bare vi får så fantastisk vær neste lørdag som det var igår! (Vi skal ha vielsen ute - festen inne heldigvis). Lykke til med det som gjenstår! Det går nok bra skal du se!! 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå