Gå til innhold

Fineste musikkvideoen du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er de fineste/beste musikkvideoene dere vet? :)

Jeg liker denne skikkelig godt, syns den er annerledes og spesiell på en kul måte :)

Anonym poster: 25f92300adca60965e23cf71376d6f54

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne. Fordi den er hjemmelaget. Og så vakker. Samtidig som den er intelligent og lærer en noe. Men mest av alt, fin. :)

Anonym poster: 38ce48c6f84d4f014beffce8698fc3c3

Skrevet

Lana Del Rey er ikke helt min greie, men jeg liker veldig godt musikkvideoene til Kings of Convenience. De er ofte veldig enkle, men med en spesiell quirk som liksom kler låtene så bra. Videoene dominerer ikke over sangene, på et vis, de bare akkompagnerer og supplerer. Også er de filmet veldig estetisk og luftig.

• Liker 1
Skrevet

Er så dårlig på å huske sånt, men syntes en jeg så nå nylig var veldig fin.

Jeg er riktignok ikke noen stor Pink-fan, men denne musikkvideoen synes jeg er sterk.

• Liker 1
Skrevet

Denne videoen så jeg første gang for 5-6 år siden. Aldri glemt den siden, utrolig fin! :)

Denne har også gjort inntrykk!

• Liker 1
Skrevet

Det er uendelig mange fine sanger der ute, men hvis det er en fin musikkvideo du er ute etter, slår jeg et slag for denne. Den er kanskje litt sukkersøt, men jeg liker at den er nydelig på en enkel og "nusselig" måte:

Gjest Spiderpig
Skrevet

Jeg er også veldig fascinert av denne musikkvideoen. Blir sittende å glane hele sangen igjennom, og det er ikke så ofte at jeg gjør. Får bare lyst til å gå å klemme gutten.

• Liker 1
Skrevet

Er veldig glad i denne. :)

Åh, den er så fin!

Synes egentlig ikke noe om den typen musikk, men blir litt rørt av denne :rodmer:

Skrevet

Folk er kanskje litt lei av denne, men jeg synes den er kjempefin! :)

Og denne parodien er fantastisk! :D

Skrevet

Pink Floyds the Wall, såklart (mulig den er litt overkvalifisert for kategorien "musikkvideo", men...)

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan man legger ut video. :rolleyes:

Anonym poster: 03316030feae1eb874e124245693627e

Det er da bare å kopiere youtube-url'en rett i kommentarfeltet...? :klo:

Skrevet

Hello Saferide: Anna

Järvinen&Norlin: För varje hjärtslag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...