AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Hei! Jeg møtte en fyr for to-tre måneder siden på byen. Vi snakket mye sammen i løpet av kvelden, men det skjedde ikke noe da. Dagen etterpå la han meg til på facebook via felles bekjente (antageligvis, for jeg ga han ikke fullt navn). Vi har ikke snakket noe særlig sammen der, kun et fåtalls ganger da han ba meg med på ting, men det har aldri passet seg slik at jeg har kunnet. Jeg har i utgangspunktet ikke visst om jeg har vært interessert heller, så jeg har vel valgt å nedprioritere det fremfor andre ting. Han har rykte på seg for å være ganske "vill" for tiden, siden han er relativt nysingel. Nå i helgen møttes vi for første gang igjen, og holdt en flørtende tone hele kvelden og jeg endte opp på nach med han og noen venner av han. Det skjedde ingenting i løpet av kvelden, bortsett fra at han holdt mye rundt meg, helt til vi skulle gå fra hverandre. Da fikk jeg et langt hadekyss. Kan det være at han ikke bare er ute etter å tulle rundt med meg, siden det kan virke som om han holder litt igjen? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke tilnærmingen hans. Han kom med mange komplimenter og nevnte detaljer som jeg hadde snakket om når vi møttes for et par måneder siden, så han er ihvertfall litt oppmerksom da..! Men samtidig får jeg følelsen av at jeg bare blir en av alle flørtene. Anonym poster: dd473ef6bf8b78293618ea68057b17a8 Anonym poster: dd473ef6bf8b78293618ea68057b17a8
Nettinettet Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Men hvor intressert er du i han? Hva ønsker du?
Strikkesokken Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Jeg vil kanskje tro at han ikke er helt sikker på hvor han har deg heller, siden du har "avvist" eller nedprioritert ham før. Først må du finne ut hvor interessert du faktisk er, som Nettinettet sier, og så gjerne gi uttrykk for det. Sjekk hvordan han reagerer. Backer han unna vet du hvor du har ham ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå