Semydfe Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Har tenkt litt på å lage nettside i forbindelse med bryllupet. Mest for praktisk info for gjestene: Ting vi ikke får plass til i invitasjonen, ønskeliste etc. Jeg er helt nybegynner og vet virkelig ikke hvordan jeg skal gå fram for å lage. Noen som vil gi meg en liten kick start?
Gjest GirlDreamer Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Du kan melde deg inn på http://www.bryllupsvenner.no/ De har enkle verktøy for å sette opp gratis hjemmeside, budsjett, gjestelister, huskelister osv. Eneste er at du må samle inn 200 poeng ved f.eks å skrive i forumet osv før de lar deg sette opp hjemmesiden. Men du får 100 poeng bare for å registrere deg, så det trenger ikke å ta så lang tid å samle inn de.
Pingting Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Å bruke en bloggtjeneste som f.eks Wordpress kan også være en grei løsning. Gratis, og greit å tilpasse deres behov. Hvis du i tillegg får noia, utslett og spasmer i armhulene av tradisjonelle bryllupsnettsidedesign (slik *noen* av oss gjør), så er det masse muligheter for å lage et helt OK utseende på nettsiden. Eller bare velge en helt enkel, ferdig mal og fokusere på innholdet. 1
Gjest Tekola Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Vi brukte Wordpress og var veldig fornøyde med det. Jeg kikket litt på ulike nettssteder hvor du kunne lage deg en side, men synes jeg hadde flere valgmuligheter gjennom Wordpress. I tillegg kan du gjøre sånn at folk må ha adressen for å finne siden, sånn at den er gjemt fra søkemotorer. Vi fikk masse positive tilbakemeldinger på å ha bare linken til nettsiden i invitasjonen, i tillegg til at vi også sendte den som svar da vi bekreftet av vi mottok svar på invitasjonene på e-post. Hadde en side med måter å komme seg til stedet på, med informasjon om kirken og lokalet i tillegg, en med ønskelisten, generell informasjon, informasjon om overnattingssteder, tidsplan for dagen og litt sånt.
Pingting Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 jeg har en wordpress-blogg jeg og, så jeg kjenner systemet ganske godt. Om du ender opp med en sånn, så bare å spørre her eller på PM om du lurer på noe altså
kaso Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Hei! Jeg har prøvd noen forskjellige muligheter, men synes absoultt at denne er den beste! :-) Enkel og moro, også nyttig for venner, familie og gjester; Vi fikk mye skryt av bryllupssiden vi lagde! http://www.bryllupsdagen.no/konseptet.php Lykke til :-) KS
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2012 #8 Skrevet 22. desember 2012 Hei! Jeg har prøvd noen forskjellige muligheter, men synes absoultt at denne er den beste! :-) Enkel og moro, også nyttig for venner, familie og gjester; Vi fikk mye skryt av bryllupssiden vi lagde! http://www.bryllupsdagen.no/konseptet.php Lykke til :-) KS nei takk, foretrekker nettsteder som ikke tyr til å reklamere for seg selv ved å late som om de er brukere på et forum. Makan til effektiv måte å bygge opp imaget sitt som useriøs skal du lete lenge etter Anonym poster: 8d15267fbb1b704c7edf469d7f361460 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå