AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Kjæresten min slo opp, det er to dager siden. Jeg savner han veldig mye, elsker han som person og var absolutt ikke enig i bruddet. Han tok pause først, men jeg tror jeg ble for innpåsliten. Siden han gjorde det slutt har jeg ikke tatt noe kontakt, vært med venner og prøvd å ha det så bra som mulig. Jeg tror at det var at jeg ikke lot han få denne pausen fra meg som gjorde så det ble som nå. Jeg er ikke så lei meg, egentlig, siden han tok pause først fikk jeg pint meg selv i hele 2 uker før han virkelig gjorde det slutt, helt plutselig en morning. Alt hadde begynt å gå bedre med oss før dette. Utrolig vondt, men samtidig klarer jeg å holde meg på bena... Jeg vet ikke hvor lenge det skal gå før jeg skal ta kontakt igjen. Tror nemlig at jeg kan få han tilbake om en stund... Jeg tror han trenger å savne meg litt, håper også at det er han som blir å ta kontakt, men det vet jeg jo ikke. Nå har jeg tenkt å la han være i fred en stund, og leve mitt liv. Bestevennenina mi kommer hjem i jula (hun bor 1 år borte) så da får jeg andre ting å bedrive tiden med. Jeg merker hvor dårlig jeg tåler ensomheten, og må være rundt folk hele tiden. Han har gjort flere ting, som jeg egentlig burde være rasende på han for, men det kommer ingen sinne, bare et savn... Jeg klarer ikke gå på facebooken hans, har slettet alle meldinger og ber folk rundt meg la være å snakke om han, utenom når jeg vil snakke om det. Jeg har veldig gode og støttende venner, så er jo ikke forlatt av hele verden. Men jeg vet at han er den rette. Jeg har aldri følt sånn med noen andre før. Det er situasjoner som gjør at jeg faller sammen. Hvis jeg lukter noen som lukter som han, ser noen som ser ut som han osv. Siden vi har hatt pause i 18 dager nå (haha, ja jeg har tellingen) så har det vart en stund. Det som holder meg oppe er at jeg vil ha han tilbake.. Hvor lenge bør jeg vente med å ta kontakt og hvordan bør jeg gå frem? Noen gode tips eller erfaringer? Trenger ikke høre om at jeg burde komme meg vidre eller at jeg er dum som vil ha en som tydeligvis ikke vil ha meg, for jeg tror han vil det, trenger bare litt tid uten meg... Savner han. Takk om du leste gjennom Ble kanskje litt langt og rotete... Anonym poster: 25269ef91aebfe876803410d97a0c2f7
Gjest Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Tror du må endre fokus. Ikke "hva må gjøres for å få han tilbake" men mer "hvordan har jeg det best mulig" Du har det ikke bra nå. Du har vært i en emosjonell berg og dalbane lenge. Fokuser vekk fra mannen. Fokuser på deg selv. Og du, det kommer flere. Det er ikke bare en "mr. Right" 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Hvor lenge bør jeg vente før jeg tar kontakt? Har ingen planer om å trygle og be, mer en melding som viser at jeg fortsatt elsker han, og tenker på han, uten å presse noe på han... Hvor lenge bør jeg vente? TS Anonym poster: 25269ef91aebfe876803410d97a0c2f7
Gjest Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Hvor lenge bør jeg vente før jeg tar kontakt? Har ingen planer om å trygle og be, mer en melding som viser at jeg fortsatt elsker han, og tenker på han, uten å presse noe på han... Hvor lenge bør jeg vente? TS Anonym poster: 25269ef91aebfe876803410d97a0c2f7 Minst en uke. Du kan jo sende han en "god jul" melding og se hva som skjer. Men prøv å holde deg selv opptatt og fokuser minst mulig på han.
mckinley Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Du er tydeligvis fast bestemt å å kontakte ham, og da vil jeg råde deg til å vente så lenge som mulig - gi ham sjansen til å kontakte deg og savne deg! men at du savner lukten av ham og ser ansiktet hans overalt... Sånn hadde jeg det med alle eksene mine da det ble slutt (selv etter elendige forhold), og dette er absolutt ikke bevis på at han er "den rette". Det suger å skilles, det suger å miste noen, det er dritvondt å la noen gå, selv når det er for det beste. Du skriver at han har gjort mange ting som du kunne blitt sint for, men at alt du føler er savn. SELEKTIV HUKOMMELSE Du dytter bort det ubehagelige og forsvinner i det fine, romantiserer det og sørger over at du aldri skal oppleve de gode tingene igjen. Jeg vet ikke nok om forholdet deres til å ha noen mening om hvorvidt dere bør kjempe for å bli sammen igjen, men jeg ber deg bare; vær helt ærlig med deg selv: Er det du føler nå et resultat av uunngåelig kjærlighetssorg (og den går alltid over) eller har dere virkelig noe som er så bra at det blir meningsløst å kaste det bort? Endret 17. desember 2012 av mckinley
Gjest RockOn Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Jeg stusser litt over at han har gjort ting du egentlig burde være rasende for, men du føler kun savn. For HVIS du får han tilbake og dere ordner opp, så vil kanskje disse tingene komme opp igjen. Du tror ikke det nå, men nå er du tynget av sorg og savn ( noe alle stort sett er den første tiden). Jeg tror du bør holde deg helt unna han nå, la han ta kontakt HVIS han ønsker det. Han gjorde det slutt fordi du ikke klarte å la han være under en pause, så jeg tror at det antageligvis vil ta sin tid før han føler på savn, hvis han gjør det. Han ba jo i utgangspunktet om pause, og det er jo sikkert en grunn til det.. Dessuten skal du være sikker på at du virkelig øbsker å være sammen med han, og ikke bare nå når savnet etter en person du har hatt i livet ditt en stund fortsatt er det sterkeste. Alle føler savn da de "mister" en person de har hatt i livet sitt. Det betyr ikke at det ikke var til det beste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå