Lucid Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Jeg regner med at jeg ikke er alene om å ikke ha snøring på hva jeg skal kjøpe til enkelte. Så jeg tenkte at vi kunne ha en tråd hvor vi slenger rundt oss med gode julegavetips, uavhengig av kjønn, alder og interesser. Kanskje det er mulig å plukke opp en idé eller to :D
Gjest Stinehappy Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 så bra ; D Har sett etter en tråd som dette da jeg mangler mange gaver til venner og familie. De jeg har kommet på hittil er: Mamma: sminkepung og toalettmappe, som er fylt med diverse produkter. Søster: vinglass i en serie hun samler på og en flaske vin. Ellers er gavekort på kino, spa, og manikyr gode gaver som jeg selv ville satt pris på. Innmeldign på 3t/div treningssenter for den som liker å trene, eller gavekort i sportsbutikk. Til besteforeldre/de litt eldre har jeg tengt til å gi hjemmelaget te, konfekt, drops og litt mer personlige gaver, da de gjerne har alt som de har bruk for. På kremmerhuset, black design og black and white har de også stort utvalg av forskjellige te-typer, krydder og kaffe som kan fungere som fine gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå