Gjest Diddl Skrevet 29. april 2004 #21 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har et ringperm-album som er veldig fint. Tenkte å bruke det- hvertfall i begynnelsen, slik at jeg slipper å rive ut sider jeg ikke er fornøyd med, å kan sette sidene inn som jeg vil. Var å kjøpte svart syrefri kartong i dag, som passet til albumet, men der er sidene for store- slik at jeg ikke får ha den i plastlommer. Det hadde sikkert vært best med plast rundt arka- når folk skal se i det å slikt- men de får heller være veldig forsiktige! En papirkutter ja? Kanskje det er noe å skrive på listen Kjøpte for 200kr i dag, og det var kun en pakke på 30ark og ei blokk med farget ark.. PJU, blir en dyr hobby dette- tror jeg- men det blir jo verdt det når man ser resultatene! det er jo så fint med et forseg-gjort album! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 29. april 2004 #22 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har ringpermalbum nå, men det er snart fullt, så jeg må ha nytt likevel. Lyst til å bytte format, til 12*12/30*30 i stedet for A4, men usikker på det med plastlommene eller ei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå