Gå til innhold

Loftseng/køyeseng uten stige på langsiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi deler soverom med datteren til samboeren min. Nå tenker vi på hvordan vi kan få utnyttet plassen i leiligheten best mulig. Vi kom inn på tanken å kjøpe en loftseng til henne. Vet noen om det er noen som selger en loftseng hvor stigen er på kortsiden? Hvor det også er plass til en dobbeltseng under. Vi ønsker altså å sette den sengen vi har i dag under en loftseng til jenta. Loftsengen trenger ikke være skyhøy, men helst ingen åpninger.

Jeg husker jeg hadde en sånn seng da jeg var liten. Det var ingen åpninger og det var stige på beggekortsidene. Eller veggene på kortsidene fungerte som stige. Denne sengen er selvsagt for lengst kastet, men den hadde egentlig vært perfekt.

I dag er det veldig trangt på soverommet med en dobbeltseng og en ganske stor enkeltseng. Vi trenger mer plass til oppbevaring av klær blandt annet så hvis noen har noen andre forslag eller løsninger for oss hadde det vært supert!

Mindre seng til oss eller familiekøye er ikke aktuelt da jenta er i en marerittperiode og trenger noen netter å sove i mellom oss. Jeg har også dårlig rygg så sengen vi har i dag er perfekt sånn sett også.

Tar gjerne i mot andre gode tips om oppbevaring på liten plass. Vi er inne i en skikkelig oppussingsperiode hvor vi prøver å utnytte hele leiligheten best mulig!

Anonym poster: a334a48d7cf9610564ddcc1d47609345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...