Gjest SmurfeLurfen Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Hei! I helgen mottok jeg en mail fra noreply@postclubusa.com og der sto det at min pakke var sendt til min adresse (både navnet mitt, adresse og mobilnr sto i mailen fra dem!) Pakken kom fra N & K TRADING INC men jeg har aldri hørt om firmaet og prøver å google dem men finner ikke noe fornuftig! Og postclub mailen går ikke å svare til, men har funnet en annen. Men ikke fått svar. Synes det er veldig skummelt at de vet navn, nr og adr! Hvor kan de ha fått det fra? Og jeg aner ikke hva hverken postclubusa eller N&K Trading Inc er. Noen som har hørt om dem?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Har du bestilt noe som helst? Noen ganger kan kjøp fra utlandet ha merkelige omveier og navn involvert. Anonym poster: 72f955456abf2e7654002b55cfb411c4
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Ikke i det siste. Det eneste er fra ebay (bruker paypal konto, enten som gjest eller egen bruker). Men de pakkene har jeg mottatt for over 2 uker siden. Noen ganger bestiller jeg fra feelunique, men det er ca 2 mnd siden.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Har du sett denne siden? http://nnktrading.trustpass.alibaba.com/ Lys og lykter - ringer det noen bjeller? Anonym poster: 3e215e7348bbd0ceaaf6b81a3fdfab3b
sjokomelk Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Noen ganger sender de du har bestilt fra på ebay en mail om at varen er sendt. Har selv fått mail etter at varen var levert. Se på bekreftelsesmailen du fikk når du bestilte, for å se om noen av selgerne var de du fikk mail av. Evt kan man vel se tidligere bestillinger når man er logget inn
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Takk for tips dere! Nå fant jeg det ut! Det var fra en selger på ebay, sånn screen beskyttelse til mobilen. Men har mottatt pakken for 2 uker siden da. Men greit å vite at det ikke var en helt tilfeldig nettbutikk som hadde fått tak i all kontaktinformasjonen min.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Så bra at du fant ut av det. Anonym poster: 3e215e7348bbd0ceaaf6b81a3fdfab3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå