AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Min forlovede og ekskjæresten hans gjorde det slutt fordi hun skulle flytte bort, nå har hun derimot flyttet tilbake og de har tatt opp igjen kontakten. I og for seg gjør det ikke noe, men problemet er at han skjuler det for meg. Han bruker min gamle telefon for øyeblikket og jeg skulle derfor inn å slette gamle meldinger og slikt. Da så jeg det at han hadde fått en melding fra eksen, ikke noe spesielt hun bare spurte hvordan det gikk med han og meg men det var tydelig at det var et videre svar fra en samtale, men resten av samtalen var slettet og han hadde tydeligvis ikke svart på spørsmålet. Jeg har tatt han i å snakke med henne før, noe som virket som en samtale der de savnet hverandre. Jeg tror ikke min forlovede noen gang ville vært utro mot meg, men jeg kan ikke hjelpe for å føle meg skuffet og usikker. Jeg vil helst ikke fortelle han igjen at jeg har sett de snakket sammen. Noen tips? Anonym poster: 77549cd6f58b2c1b902f264f74239aa1
Gjest Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Snakke sammen? Når dere er såpass seriøse at dere har forlovet dere, så bør dere ha en grei kommunikasjon. Eventuelt, bestill en helg på et sted som driver med par-terapi. Si at det er for å forberede resten av livet deres sammen og forebygge problemer. Bør være en setting som gjør at dere får en del gruff opp på bordet.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Snakke sammen? Når dere er såpass seriøse at dere har forlovet dere, så bør dere ha en grei kommunikasjon. Eventuelt, bestill en helg på et sted som driver med par-terapi. Si at det er for å forberede resten av livet deres sammen og forebygge problemer. Bør være en setting som gjør at dere får en del gruff opp på bordet. Vi har en grei kommunikasjon, på alt annet enn dette. Det er verdens herligste mann men jeg kan ikke noe for at jeg føler meg ubrukelig og lei meg, skjønner ikke hvorfor han må holde ting skjult for meg. Anonym poster: 77549cd6f58b2c1b902f264f74239aa1
leirbål Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 Det er bare han som kan svare deg på spørsmålene dine. Vi kan komme med mange forslag til årsaker, men det er bare ved å snakke sammen at du får vite svaret. Kommunikasjon er tross alt utrolig viktig i et forhold. Så spør ham i dag. Det er sikkert en helt uskyldig grunn.
Gjest Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 Du må nesten forklare for han hvordan dette får deg til å føle deg. Kanskje kan du skrive et brev? Det gir deg bedre tid til å jobbe med formuleringene dine, og du gir han tid til å tenke før han kommer med svar.
Gjest Bibompibomp Skrevet 20. desember 2012 #7 Skrevet 20. desember 2012 Styresmaktene bør snart tildele alle par en personlig tilstedeværende rådgiver/samlivsekspert/seksualekspert/kommunikasjonsekspert/depresjonsekspert/ som bor sammen med paret og overvåker de 24/7 hele livet. Eller aller helst en fra hvert ekspertområde, for folk i dag greier jo jaggu å lage krisetilstander, depresjon, angst, skrekk og gru og dommedag av selv den minste ting. Og det burde virkelig ikke by på problemer å få det til i praksis heller, da det jo kryr av slike såkalte eksperter. Det er virkelig gode tider for denne yrkesgruppen, så hvorfor ikke bare la alle få hver sin, så kommer sikkert alle parforhold til å bli den rosa skyen samtlige går rundt og fantaserer om og tror det er... Lær dere å kommunisere øyne til øyne og ikke bare via mobil og nett, og det burde definitivt også bli pensum i alle skoler fra første klasse i barneskolen til ferdig utdannet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå