AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Er det virkelig noe som eksisterer utenfor romantiske komedier? Jeg og eksen har etter en god stund nå en mulighet til å treffes etter at han reiste bort for å studere etter bruddet. Vi tok det begge ganske tungt, men jeg tror nok han er ganske bestemt på at nok er nok, mens jeg sliter veldig med savn etter han. Har jeg noe utbytte av å møte han når jeg vet at hvis jeg gjør det så er det mest av et ønske om å få han tilbake, noe jeg er 99% sikker på at er uaktuelt. Ja, det er noen løse tråder, men jeg tror at en evt samtale kommer til å være enormt trist og tårevåt og jeg vet ikke hva jeg kommer til å få av det. Men det føles alikevel som det "rette" å gjøre. Er det noen av dere som har trengt "closure" på denne måten? Og hatt utbytte av en siste samtale? Anonym poster: d2415a3092a190bfc8830fb7800d882d
Gjest LineaAlba Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Ut av syne, ut av sinn. Det funker best for meg. Har kommet over folk uten å få svar på de tusen spørsmålene jeg satt igjen med. Det tar bare tid, men en dag vil du merke at du rett og slett aldri tenker på han lenger 1
mckinley Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Jeg ser virkelig ikke noe poeng i selvpining. Det er savnet i deg som lurer deg til å tro at du vil få noe konstruktivt ut av å møte ham.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Det kan være lurt om han forklarer hvorfor dere ikke kan være sammen. Kanskje du finner ut at du egentlig er enig i det han sier? Anonym poster: 4b31d5006dd1eadc913267130e8753c0
leirbål Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Jeg tror du ønsker å møte ham fordi du håper at han skal finne ut at han fortsatt elsker deg. Så nei, jeg tror ikke det vil komme noe godt ut av det. Selv om det kanskje ikke føles slik har du nok kommet litt videre i sorgen og savnet. Og en slik samtale hvor du blir avvist eller enda verre, ikke får et tydelig svar vil sette deg tilbake til start. Du skriver at det er noen løse tråder, men jeg forstår det ikke slik at det er store og viktige spørsmål du lurer på. La være å møte ham. Du vil bare rive skorpen av et sår som er i ferd med å gro. Endret 20. desember 2012 av leirbål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå