jerod Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Hei! Nå er det jo like før det er julaften! Og jeg har et lite problem.. Jeg aaner ikke hva jeg skal kjøpe til gutten min på 5. Han er ikke noe spesiellt interessert i leker, og klær blir litt kjedelig fra foreldrene,synes jeg.. Han er av typen som liker å "fikse" og "ordne", lage feller osv.. Men jeg klarer ikke komme på noe lurt. Noen som har noen tips?
Gjest RompeRusk Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Oppdagelsesferd-sett av noe slag? Magisett?
Rararara Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Hvabmed noe slikt da? http://lekmer.no/leker/treleker/ovrige-treleker/brio-builder-system-sett-3-284-deler#.UM-V3Xy9KSM Evt verktøy og verktøykasse, eller kanskje spikkekniv?
Aldrisur Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Dette? Med dette Mekanosettet fra Brio, kan han bygge hva som helst - feller også!
fresia Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 bøker, puslespill, etellerannet byggesystem...
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Åh, jeg fikk snekkersett da jeg var rundt fem. Beste gaven i verden! Pappa og jeg bygde fly og feller og alt mulig stilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå