amanda18 Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 (endret) . Endret 2. juni 2013 av amanda18
Nettinettet Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Det er vanskelig å glemme noen som man inne i hodet tror man kan ha det godt med. Mitt beste råd er å fortelle deg selv at han har det bra der han er og at det er noen andre der ute som er den rette for deg. Og så finner du deg en ny å flørte med. Please ikke bli hu som aldri gir noen andre en sjanse fordi hun er hekta på fantasien om en hun ikke vet hvordan er.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Hei! Jeg er nå i lignende situasjon! Jeg hadde en flørt med en fyr jeg likte litt. Vet at han likte meg veldig godt, men jeg var veldig usikker, så det endte med at jeg ønsket bare vennskap. Så gikk tiden, og vi forble venner på Face, og hørte om hverandre gjennom felles venner. Det var flere ganger jeg tenkte som deg, "hva om, hva hvis?", og jeg har stadig tenkt på hvordan det ville blitt dersom vi fikk en ny sjanse. Nå i høst møttes vi tilfeldig og etter et par møter ble vi enige om å bli kjent på nytt. Nå angrer jeg veldig. Følelsene jeg hadde første gangen har kommet tilbake, og nå vet jeg; det kommer ikke til å bli oss! Han er stadig bare en venn. Det er en utrolig kjip situasjon å havne i, spesielt siden han har vært veldig interessert hele tiden, og jeg nå avviser han for andre gang. Så mitt tips, tenk deg godt om, før du eventuelt gjør noe med situasjonen! Anonym poster: b630890895aec2e1ce98dd9d4663a275
makkapakka Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Toget har gått! du må angre på det du ikke fikk gjort! Dessuten hadde han vært singel ennå hadde du ikke vært interessert likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå