Gå til innhold

Tlf numer fra Onenight stand, what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tja, jeg har altid vært i forhold og jeg er ikke så god på dette...singel livet. Så det er lit flaut og spøre men

jeg ble godt full og fik med meg en Man hjemm fra byen. Han var kjempe søtt og snill. Men Det var lit svingende mellom kleint og fin steming

Før han gik spurt om han ikke kunne få numere mit, så vi kunne holde kontakt. Han fik det og nå lurer jeg på....skal jeg virkelig ta kontakt med han? og når pleier det å være passende?

Jeg føler jeg dreit meg skikkelig ut fordi jeg var så full, så jeg sliter lit med å forstå at han ville ha numere mit :fnise:

Endret av AYOTUNDE
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg ble godt full og fik med meg en Man hjemm fra byen.

Var det en sånn en eller? :)

1901.jpg

• Liker 3
Skrevet

Var det en sånn en eller? :)

1901.jpg

Hehehe, nei nei,

det var en ekte

Mannemann ;)

Skrevet

Tja, jeg har altid vært i forhold og jeg er ikke så god på dette...singel livet. Så det er lit flaut og spøre men

jeg ble godt full og fik med meg en Man hjemm fra byen. Han var kjempe søtt og snill. Men Det var lit svingende mellom kleint og fin steming

Før han gik spurt om han ikke kunne få numere mit, så vi kunne holde kontakt. Han fik det og nå lurer jeg på....skal jeg virkelig ta kontakt med han? og når pleier det å være passende?

Jeg føler jeg dreit meg skikkelig ut fordi jeg var så full, så jeg sliter lit med å forstå at han ville ha numere mit :fnise:

Jeg tenker: Hvis han spurte om nr ditt, og fikk det fordi han ville holde kontakt med deg, så kan du vente til han tar kontakt :) Med mindre du får lyst til å se ham igjen før det... Isåfall tar du kontakt! ;)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Du har en god del skrivefeil, ble litt vanskelig å lese.... Men vent å se =)

Anonym poster: c2fd55a37bb91098b334fcbf58c0318d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...