AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Etter en tur på byen i sommer ble jeg kjent med en trivelig fyr. Vi endte etterhvert opp i senga hans og hadde fantastisk sex, flere ganger den natta/morgenen. Før jeg skulle dra den morgenen la han ut om hvor fantastisk sexen hadde vært og at vi måtte gjøre det igjen. Han bad til og med om nummeret mitt. Jeg var nylig singel på den her tiden så var redd for at han skulle bli litt plagsom, så gav beskjed om at han ikke skulle kontakte meg, men jeg han. Etter dette møttes vi flere ganger på byen og han ville stadig at jeg skulle bli med på nach, men det passet liksom aldri for meg. Seinere i høst kom han og kompisen på nach til meg og jeg og den samme fyren endte opp i senga igjen. Denne gangen snakket han også om hvor fantastisk både sexen og jeg var og han oppførte seg nesten som vi var sammen foran kompisen. Etter denne gangen sendte jeg han noen meldinger og sa han glemte igjen noe, men han svarte ikke. Sendte også flere meldinger men fikk ikke svar, så tok han litt for gitt. Så for en litt over en månde siden sendte jeg på han en sms og lurte på hvordan ting gikk. Fikk heller ikke svar da. Men etter dene smsen har han ringt/sendt meg melding hver eneste helg på natten selvsagt. Jeg har uheldigvis sovet alle disse gangene, så svarte ikke siden jeg ikke så det før dagen etterpå. Nå i helgen da jeg var ute sendte jeg nok en melding og fikk svar om at han var på jobb og om jeg ville være med ut å spise noe nattmat. Jeg svarte ja, men så fikk jeg ikke mer kontakt. Kvelden etterpå sender han meg på nytt melding for å høre hva jeg driver med. Jeg svarer at nok en gang at jeg er på byen og så får jeg ikke mer svar. Skjønner at han er ute etter sex, men det er jo det jeg også er. Hva er det han vil egentlig? Og hva gjør jeg galt? Han må da være litt intressert i meg når han stadig ringer/sender sms det siste halvåret? Anonym poster: c7ac2b815d451ea073ecf78390b575eb Anonym poster: c7ac2b815d451ea073ecf78390b575eb Anonym poster: c7ac2b815d451ea073ecf78390b575eb
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Kanskje han føler seg avvist fra den første gangen? Anonym poster: c7ac2b815d451ea073ecf78390b575eb
Pialill Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Høres ut som innfall han får før og under byturer. Det er rett og slett bare sex han er ute etter, hvis ikke hadde han nok svart på dagtid. Skjønner ikke hvorfor du bruker "han sendte melding på natta unnskyldningen; derfor svarte jeg ikke dagen etter" Det går vel an å få seg noe i dagslys hvor dere begge er edru eller? Hvis du fremdeles vil ha sex, send melding og fortell det! Ikke gå rundt grøten. 1
Nettinettet Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Greia her er ikke hva han egentlig vil, men hva du egentlig vil? Jeg regner med at du ser at han ikke er noe kjæreste emne? I allefall for deg, for han er ikke intressert nok i deg. Men for sex, ja sikkert, men da får du som Pialill sier gi beskjed om det og ikke gå rundt grøten.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Var temmelig sikker på at det er sex han er ute etter jeg også, og det er noe som passer meg fint selv! Det jeg ikke forstår er hvorfor han som regel ikke bruker å møte meg allikevel? Han sender kun noen meldinger og så blir alt plutselig stilt. Vil han plutselig ikke ha sex allikevel eller hva er greia? Anonym poster: c7ac2b815d451ea073ecf78390b575eb
Nettinettet Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Han har vel funnet noen andre å ha sex med, og så kontakter han deg når han ikke har noen andre igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå