AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Del Skrevet 17. desember 2012 hei! Er midt i bindingstiden min og klarte å miste mobilen min i do idag den lå i baklomma.. har meldt skaden. har noen av dere erfaring med dette? får man penger tilbake og hva skjer midt i bindingstiden? Anonym poster: ca5fd23ce59c96a852a1e991a9cc495c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morteno Skrevet 17. desember 2012 #2 Del Skrevet 17. desember 2012 Tvilker sterkt på at den forsikringen dekker det å miste telefonen ut av lomma. Må nok investere i en ny telefon. Du kan jo be Telenor om et tilbud og utvide bindingstiden (Dersom du ønsker en av landets dyreste operatører, selvfølgelig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Del Skrevet 17. desember 2012 Tvilker sterkt på at den forsikringen dekker det å miste telefonen ut av lomma. Må nok investere i en ny telefon. Du kan jo be Telenor om et tilbud og utvide bindingstiden (Dersom du ønsker en av landets dyreste operatører, selvfølgelig.) det var et uhell som førte til vannskade. Dette blir dekket. Det er som de som er på båttur og hvor mobilen plutselig detter ut i vannet. Anonym poster: ca5fd23ce59c96a852a1e991a9cc495c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morteno Skrevet 17. desember 2012 #4 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Spørsmålet er vel hvordan du klarte å miste den i do når du hadde den i baklomma.. Satt du deg ned med bokser på eller noe? Hvis den dekker det så vil de forsøke å reparere telefonen. Hvis det ikke fungerer vil de erstatte telefonen med den samme eller tilsvarende model dersom den er ute av markedet. Det skal ikke ha noe å si på bindingstiden. Endret 17. desember 2012 av Morteno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Del Skrevet 17. desember 2012 Spørsmålet er vel hvordan du klarte å miste den i do når du hadde den i baklomma.. Satt du deg ned med bokser på eller noe? Hvis den dekker det så vil de forsøke å reparere telefonen. Hvis det ikke fungerer vil de erstatte telefonen med den samme eller tilsvarende model dersom den er ute av markedet. Det skal ikke ha noe å si på bindingstiden. Det skjedde så plutselig, den gled ut fra baklomma på jeansen min. Bare 4 måneder gammel, dette var utrolig surt Anonym poster: ca5fd23ce59c96a852a1e991a9cc495c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. desember 2012 #6 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Kontant Tennant-forsikring, det er de som har ansvaret for Telenors mobilforsikring.Nummeret er 815 21 321 evt. send skademeldingskjema her. Her finner du også vilkårene. Det heter seg forøvrig at 4.1 Forsikringen dekker tyveri av / fysisk skade på forsikret utstyr ved plutselig, ytre uforutsett begivenhet knyttet til et bestemt skadetidspunkt. 4.2 Det forutsettes at – sikrede har overholdt de sikkerhetsforskrifter som gjelder, jf. pkt. 6. – sikrede har aktivt mobilabonnement med registrert forsikring fra Telenor – at abonnementet er fullt betalt og ikke sperret grunnet betalingsmislighold 4.3 Med tyveri menes borttagning av eiendeler sikrede har i sin besittelse, jf. Straffeloven § 257. Mvh Yvonne Endret 17. desember 2012 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #7 Del Skrevet 17. desember 2012 Kontant Tennant-forsikring, det er de som har ansvaret for Telenors mobilforsikring.Nummeret er 815 21 321 evt. send skademeldingskjema her. Her finner du også vilkårene. Det heter seg forøvrig at Mvh Yvonne Takk Yvonne Slik jeg ser det, ser det ut som jeg får dette dekket...(?) Kjipe greier midt i julestria Anonym poster: ca5fd23ce59c96a852a1e991a9cc495c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. desember 2012 #8 Del Skrevet 18. desember 2012 Takk Yvonne Slik jeg ser det, ser det ut som jeg får dette dekket...(?) Kjipe greier midt i julestria Anonym poster: ca5fd23ce59c96a852a1e991a9cc495c Min erfaring er at mange får det, men du må høre med Tennant, siden det er de som bestemmer til syvende og sist. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå