Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

jeg kjøpte meg noen fine sko for litt over en måned siden, som nå er totalt ødelagt i glidelåsa på høyre sko for skoen bøyde seg slik, og en tagg på glidelåsen er borte. Bør jeg gå og se om jeg kan få byttet dem? Kassalappen har jeg ennå, bokmerke i lotr boka hehe. Usj, sko skal vel ikke gå i stykker på litt etter en måned?

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Nei, sko skal normalt ikke gå istykker etter en måned. :-x Jeg ville absolutt ha tatt dem med tilbake til butikken. Du har jo til og med kvitteringen.

De fleste butikker tror jeg vil ha fornøyde kunder, som ikke sprer dårlig reklame. Jeg ville tro at de prøver å ordne ut på best mulig måte.

La oss høre hvordan det går.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Det skal jeg. skal inn til byen etterhvert, og skulle nesten hatt på meg de ødelagte skoene på trass. men tror du jeg også kunne fått tilbake "bokmerket" mitt? har blitt ganske knyttet til det :oops:

Skrevet

Kom deg tilbake og klag med en gang. Du har jo kvitteringen og alt.

Du kan få et nytt bokmerke av meg, jeg har samlemani på kvitteringer :oops:

Jeg var oppe i samme situasjon selv. Kjøpte noen støvletter i semska skinn som rakna i mange av sømmene. Gadd ikke gjøre noe med det, utrolig dumt av meg seff.

På lørdag så var jeg på Euro sko der disse var kjøpt, skulle ha meg ett nytt par. Viste dem til dama, hun syntes jeg skulle ha kommet med en gang. Ga meg en impregnerings spray som plaster på såret, bra service igrunn :-)

Skrevet

Du bør ikke ha på deg skoene, for det kan hende butikken vil ta de inn for å se hva de kan gjøre med dem. Ta med begge selv om det bare er den ene som er ødelagt.

Det høres ut som det er en produksjonsfeil på skoene dine, hvis du ikke har brukt dem veeeldig hardt da. Da skal enten butikken fikse de for deg, eller så får du et par nye, eller pengene tilbake. Det er litt forskjellig hva som gjøres i forskjellige butikker, og med forskjellige merker fordi skoprodusentene har ofte sine egne prosedyrer for hvordan de håndterer en reklamasjon.

Lykke til!

Gjest Xavia
Skrevet

En ting: IKKE godta kun en SPRAY som plaster på såret!!!

Det er ikke bra nok!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

jeg skal faenmeg ha nye SKO som plaster jeg! Jeg går ikke SÅ mye på dem, men enkelte ganger foretrekker jeg å gå, istedenfor buss f.eks, det er jo det man har føtter til :)

Men en ting, om jeg har kjøpt dem i mandal på skoringen, kan jeg bytte dem på skoringen i kristiansand? Gidder ikke helt bort til den ekle byen for å få nye sko liksom.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror disse kjedebutikkene er greie på sånn bytting. Det er jo bare å prøve!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Det skal jeg. Drar til byen snart nå. Skulle bare så gjerne hatt noen sko å gått med da jeg skulle ha dem med til byen, hakke fler sko!!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

"Desverre du må nok bytte dem i mandal" blæbæblæblæb TEITA DAMA!!! Slikt liker vi ikke! Da går jeg og bytter de etter skolen i morra da, om jeg får de på meg :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll: ÆSJ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...