Gjest agurk Skrevet 10. mars 2004 #2 Skrevet 10. mars 2004 Alle parfymeri jeg har vært innom har denne. Koster rundt en hundrelapp.
Gjest Myumi Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 De aller fleste parfymerier selger denne kremen, du burde ikke ha problemer med å finne den.
Gjest BærtBært Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 Hvilket merke er dette? Er det den Elisabeth Arden eller noe? Har hørt så mye om den, men trodde den var svindyr. Hva er det egentlig som gjør denne så bra? Noen med erfaring?
elle Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Eight hour kremen til Arden er fantastisk. Den er absolutt ikke dyr, og den kan brukes til alt! (tørre lepper, sår, tørr hud rundt fingrene, som lip gloss etc) det eneste som er litt synd er at det ikke er så mange parfymerier som fører Arden lengre. klem
stinegull Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 veldig bra krem, men syns den lukter kjipt jeg
Gjest agurk Skrevet 10. mars 2004 #8 Skrevet 10. mars 2004 Den lukter litt snodig ja.. Og jeg kan ikke bruke den på leppene, da blir de veldig tørre etterpå. Men den er genial på tørre flekker i ansiktet, på såre barnerumper..ja slike ting!
Fru Snurp Skrevet 10. mars 2004 #9 Skrevet 10. mars 2004 Men den er genial på tørre flekker i ansiktet! Ikke på meg :-( Får utslett av Eight Hour Cream! Hadde hørt så mye positivt om den, og en gang jeg var ute på reise og følte meg veldig tørr og stram i ansiktet stakk jeg innom en TaxFree i Køben under mellomlanding og snek meg til å smøre litt i ansiktet. Glad og fornøyd reiste jeg videre til Oslo. Vel hjemme, etter flere timer, ser jeg mer i speilet :o Ansiktet var fullt av kraftig røde skjolder! Folk må jo ha trodd at jeg var angrepet av skabb eller noe Har siden ikke tatt i en tube med Eight Hour Cream en gang!!
Gjest Xavia Skrevet 10. mars 2004 #10 Skrevet 10. mars 2004 Hæææ??? Smørte du virkelig kremen i hele ansiktet?? :o Det ville aldri ha falt meg inn, den er jo superfeit, og konsistensen innbyr ikke til å smøre den i ansiktet. Men smaken er som baken...
Fru Snurp Skrevet 10. mars 2004 #11 Skrevet 10. mars 2004 Hæææ??? Smørte du virkelig kremen i hele ansiktet?? :o Øh nei, kun på de aller tørreste områdene, og kun et tyyyyyyyyyynt lag
Cola Girl Skrevet 10. mars 2004 #12 Skrevet 10. mars 2004 veldig bra krem' date=' men syns den lukter kjipt jeg[/quote'] lukter blæææh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå