Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Vi har vert i rettsmøte. der kom der frem en avtale om samver og at vi ikke var uenige om noe juridisk.det står i avtalen at vi begge skal rette oss etter råd fra skole,ppt,bup etc. problemet er at ingen etater ønsker å komme med råd! Det er kunn einveis komunikasjon,han svarer ikke på mld eller mail.han seier grunnen er at jeg er useriøs. -Han ønsker ikke å kjøre barna på fritidsaktiviteter(fotballcup etc) vis dem skal dit må jeg betale(lommepenger) og organisere(jeg betaler årskontigenter) ikke det at han vil da heller. -Han mener at å delta på deres aktiviteret er min greie og vil bestemme for sine helger selv. -Han synest jeg er vanskelig og klager til skolen på at vi komuniserer dårlig.problemet er jo at han snakker jo ikke til meg! Under retsmøte var det enighet om at barna skulle komme først og deres interesser skulle gå foran våre egne,men dette gjelder vist bare hos meg. det er ikke skrevet i kontakten heller og uenighet om hva som var enigheten. . kan jeg be hans advokat om å bekrefte disse opplysningene eller rettpsykriateren tror dere? noen erfaringer her? kontrakten er kun standard for samveret og inneholder ikke andre ting enn juridiske ting,som er det eneste vi faktisk er enig om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå