Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 10. mars 2004 #1 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei! Min sønn på 6 1/2 år har vært på kontroll hos øre nese hals. Der fikk vi vite at han hører veldig dårlig.. på begge ørene. Å at han nå må få høre apperat i begge ørene. Det er jo i å for seg kjempe bra slik at han nå kan høre mye bedre.Men det som slo meg, var at barn i den alderen kan være forferdelig grusomme mot andre barn som ikke er slik som alle andre er.Gutten min er også litt mindre enn sine gjevnaldrene. Er det noen der ute som har barn med høre apperat å som har noen erfaringer med dette? Det første min sønn sa da han fikk vite at han skulle få høreapperat var(jeg bor ikke sammen med sønnen min): Mamma, jeg skal få høreapperat, å det vil se litt rart ut :o Jeg sier til han : Neida det vil ikke se rart ut, du vil se kul ut, å sier noen andre no annet til deg så skal du bare si det, det er kult å ha høreapperat :-) Han er verdens godeste lille gutt, å jeg er så redd for at han kan bli mobbet for dette( har selv blitt mobbet som barn å vet at det er grusomt) barn kan jo som de fleste vet være grusomme til tider. Noen forslag å komme med? Hva jeg kan si til gutten min ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 10. mars 2004 #2 Del Skrevet 10. mars 2004 Det kommer sikkert til å gå kjempebra! Kjenner to barn i skolealder som bruker apparat, og ingen av dem blir plaga. (Barn er ikke bare grusomme da vet du!!!!) Har du sett alle de kule høreapparatene du får til barn/unge? Masse forskjellige farger med ulike mønster og bilder. La han få velge det HAN liker aller best, så skal du se at det kanskje til og med blir skikkelig stas å bruke det/vise det fram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 10. mars 2004 #3 Del Skrevet 10. mars 2004 Det kommer sikkert til å gå kjempebra! Kjenner to barn i skolealder som bruker apparat, og ingen av dem blir plaga. (Barn er ikke bare grusomme da vet du!!!!) Nei jeg vet at de ikke bare er det... var ikke det jeg mente heller. MEN noen barn kan være det sa jeg... Men tusek takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #4 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har selv en sønn med nedsatt hørsel. Han er inne til kontroll hvert år, men har foreløpig sluppet unna høreapparatene. Men han har fått se på de og de ser slett ikke ut sånn som de gjorde før med store klumpete saker som dekte hele øret. Nå er det små "propper" som de setter inn i øret og de har fått "kule" farger og mønster. Tror nok at høreapparat er mer akseptert nå enn før, og er sikker på at det vil gå bra. Ønsker dere lykke til, og husk at en hel ny verden vil åpne seg for din sønn når han får høreapparatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. mars 2004 #5 Del Skrevet 10. mars 2004 Når en jente i klassen min på barneskolen fikk en usedvanlig stygg regulering kom moren hennes innom på skolen for å fortelle litt om hvorfor den var der osv. Hun ble ikke mobbet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_my Skrevet 12. mars 2004 #6 Del Skrevet 12. mars 2004 Tusen takk for mange fine svar Lille gutt er ganske positiv til å få høre apperat, å han er en sterk lite pjok, så tror nok dette skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå