Gå til innhold

Hva har din dag bestått av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du gjort i dag? Noe interessant, jobbing eller bare avslapping hjemme? Fortell hvordan deres dag har vært, og sammen kan vi prøve å lage en samling fra dag til dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært hos 2 leger, og en fysioterapeut, inn imellom har jeg forsøkt å ringe NAV for å spørre hvor det blir av pengene mine. Pga rot i systemet har de rotet vekk et av de viktigste dokumentene, og jeg må søke sosialstønad for å ha penger å leve for frem til NAV kontorene åpner igjen i januar.

:(

Anonym poster: 882d6bd3f92ad56b2fc53a7e4afff0c3

Skrevet

Har vært hos 2 leger, og en fysioterapeut, inn imellom har jeg forsøkt å ringe NAV for å spørre hvor det blir av pengene mine. Pga rot i systemet har de rotet vekk et av de viktigste dokumentene, og jeg må søke sosialstønad for å ha penger å leve for frem til NAV kontorene åpner igjen i januar.

:(

Så synd, håper du får en god avslutning på denne dagen her og en god jul, og at NAV ordner opp i problemene så kjapt som mulig.

Gjest Daenerys
Skrevet

Vært syk... Eneste fornuftige jeg har gjort er å lage middag :P

Skrevet

Så synd, håper du får en god avslutning på denne dagen her og en god jul, og at NAV ordner opp i problemene så kjapt som mulig.

Takk, håper det jeg også.

Gjest badeand1
Skrevet

Idag sto jeg opp ca tre? Kanskje halv tre. Så har jeg sutra og klaga og mekra fordi jeg er syk. Prøvd å få i meg litt mat men det er ikke så lett.. Smakssansen har jeg mista også.

Skrevet

Stort sett amming og trøsting.

Gjest heklepleddet
Skrevet

Begynte dagen med en migrenetablett før jeg gikk tilbake til sengs for å la den virke :syk: . Sto opp halv ett og ryddet litt hjemme. Pratet med min pappa om bryllup og fikk vite at han dekker 20.000(jippi!!!) og ringte bryllupsbutikken for å avtale time for å ta mål og skrive kjolekontrakt. Puttet en mammaguppy oppi fødekar i akvariet og venter på masse små guppybarn :bolledeig:

Gjest Violetta
Skrevet

Trening, jobb, middag, sofa. I den rekkefølgen.

Skrevet

Har hatt eksamen! :bond: Men nå er det juleferie, jippi!

Skrevet

Har jobbet. Jobber nå. Skal fortsette å jobbe.

Skrevet

Starta dagen med å sove lenge . Sjekka pc i senga og jubla pga Øygards-dommen . Så spiste jeg og satt litt mer med pc , for så og ut og handle litt mer mat til jul . Da jeg kom hjem , skulle jeg sette posene i gangen mens jeg tok av meg skoene og da sa det pang i hofta . Så etter det har jeg stort sett sittet i ro ( bare avbrutt av mekking av negerboller ) :)

Gjest Surrehodet
Skrevet

Opp tidlig, avgårde til byen -legetime.

Så kjøre til langtvekkistan for å levere bilen på verksted.

Tur med pelsen.

Hjem og sove -måtte jo hente inn igjen all energi jeg har brukt under eksamen og oppgaveskriving.

Ungene kom hjem, vi varmet opp rester fra gårsdagens middag (pinnekjøtt-mmmmm)

Nå ser vi litt på tv og skal spille en runde brettspill etterpå.

En fin dag egentlig.

Gjest badeand1
Skrevet

stod opp 13 00, spilt xbox til nå.

Hvilket spill? =)

Skrevet

Møte, noen småærend, middagslur og nå sløvetid på sofaen.

Skrevet

Stod opp 12, morgenkos med hundevoffsen, slapp ut hundevoffsen, spise forkost mens jeg så på tv, dusjet, ordnet meg, pakket, tog, hjem med koffert, ut på julegaveshopping, hjem, lagde middag og nå ser jeg på tv :)

Skrevet

Hvilket spill? =)

blops 2 og jeg holder på å klikke pga lagg. skulle tro at de klarer å gjøre noe ordenltig i 2012, men nei ting er verre enn det var for 10 år siden. Jesus fucking christ gaming is dying.

Gjest badeand1
Skrevet

blops 2 og jeg holder på å klikke pga lagg. skulle tro at de klarer å gjøre noe ordenltig i 2012, men nei ting er verre enn det var for 10 år siden. Jesus fucking christ gaming is dying.

Tror det er fordi at ting har blitt så mye bedre... If you know what I mean? Det er ikke lenger bare spill man kan gjøre men det er så mye annet dilldall at det går utover spillet.. Bare en tanke som plutselig dukka opp. x)

Er det lov med litt snakking i denne tråden btw? Sånn mellom brukere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...