Gå til innhold

Funksjonelle hunder

Fremhevede innlegg

Gjest pålogget
Skrevet

Jeg håper dette er ironi.

Hvis ikke, hva med å følge loven, og generelt ta hensyn til folk rundt seg. Med andre ord, la hunden være hjemme når du skal på butikken!

Ja dette var Ironi, tar ikke hunden med til butikken faktisk :)

Såå....suck on that biatches. :sjokkert::laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og i slike tilfeller så hadde det vel vært enklere med en rase der du slapp å tenke på sånt? Bare å gå ut døra, uten å måtte kle på hunden ditt og datt.

Anonym poster: a7b8a900dccc6d761b9a6aa6539aafe2

Ikke vits i å få barn da. De er hvertfall ikke funksjonelle. Man må kle på dem hver dag enten det er varmt eller kaldt. Er virkelig folk blitt så late at de kjøper hund etter om den kan være ute i snø uten å trenge klær?!

Jeg har korthåret bikkje som må ha på seg varmedekken når det er kaldt ute, men det er da ikke mer stress enn å ta på han selen han går tur i.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ja dette var Ironi, tar ikke hunden med til butikken faktisk :)

Såå....suck on that biatches. :sjokkert::laugh:

:laugh: You got me there

Nalaya - knallbra poeng :danse:

Gjest pålogget
Skrevet

Ikke vits i å få barn da. De er hvertfall ikke funksjonelle. Man må kle på dem hver dag enten det er varmt eller kaldt. Er virkelig folk blitt så late at de kjøper hund etter om den kan være ute i snø uten å trenge klær?!

Jeg har korthåret bikkje som må ha på seg varmedekken når det er kaldt ute, men det er da ikke mer stress enn å ta på han selen han går tur i.

Jeg har ihvertfall ikke bikje fordi jeg vil ha barn, jeg har bikje fordi jeg vil ha bikje :)

Greit nok å kle på ungen, men å bynne å kle på bikja da får det vær for min del :)

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt

Sophie-Ann, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...