Gjest pålogget Skrevet 22. desember 2012 #81 Skrevet 22. desember 2012 Jeg håper dette er ironi. Hvis ikke, hva med å følge loven, og generelt ta hensyn til folk rundt seg. Med andre ord, la hunden være hjemme når du skal på butikken! Ja dette var Ironi, tar ikke hunden med til butikken faktisk Såå....suck on that biatches.
Nalaya Skrevet 22. desember 2012 #82 Skrevet 22. desember 2012 Og i slike tilfeller så hadde det vel vært enklere med en rase der du slapp å tenke på sånt? Bare å gå ut døra, uten å måtte kle på hunden ditt og datt. Anonym poster: a7b8a900dccc6d761b9a6aa6539aafe2 Ikke vits i å få barn da. De er hvertfall ikke funksjonelle. Man må kle på dem hver dag enten det er varmt eller kaldt. Er virkelig folk blitt så late at de kjøper hund etter om den kan være ute i snø uten å trenge klær?! Jeg har korthåret bikkje som må ha på seg varmedekken når det er kaldt ute, men det er da ikke mer stress enn å ta på han selen han går tur i. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 22. desember 2012 #83 Skrevet 22. desember 2012 Ja dette var Ironi, tar ikke hunden med til butikken faktisk Såå....suck on that biatches. You got me there Nalaya - knallbra poeng
Gjest pålogget Skrevet 22. desember 2012 #84 Skrevet 22. desember 2012 Ikke vits i å få barn da. De er hvertfall ikke funksjonelle. Man må kle på dem hver dag enten det er varmt eller kaldt. Er virkelig folk blitt så late at de kjøper hund etter om den kan være ute i snø uten å trenge klær?! Jeg har korthåret bikkje som må ha på seg varmedekken når det er kaldt ute, men det er da ikke mer stress enn å ta på han selen han går tur i. Jeg har ihvertfall ikke bikje fordi jeg vil ha barn, jeg har bikje fordi jeg vil ha bikje Greit nok å kle på ungen, men å bynne å kle på bikja da får det vær for min del
Sophie-Ann Skrevet 22. desember 2012 #85 Skrevet 22. desember 2012 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt Sophie-Ann, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå