Gå til innhold

Kan jeg gå inn i et forhold , selv om jeg har minimalt med behov for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Dame i 30 årene har alltid slitt med dårlig sexlyst . Jeg trenger egentlig ikke å ha sex mer enn 1 gang hver tredje månede. Det var greit for den forrige samboeren min. Vel greit var det ikke, men han var klar over at jeg ikke har det store sexdrivet som mange andre har. Han aksepere det , og jeg ble med litt ofere for å glede han. Hel feil innstilling, men sånn er det. Jeg har nå vært singel i ett år og er på dateren igjen. Er så usikker på om jeg burde date i det hele tatt, da jeg har dette problemet. Har nå ikke hatt sex på over et år, og savner det ikke i det hele tatt. Jeg ve jeg ikke kommer til å bli annerledes , og sex er noe jeg vil ha sjelden! Burde jeg date i det hele tatt? Har prøvd å gått for de litt eldre guta i håp om at de ikke er så ivrige på sex. Hvordan gjør jeg dette? Det må da finnes noen menn som heller ikke er spå interesser i sex? Må sies at ellers er jeg grei å være sammen med. Liker ikke å krangle, har en fin jobb, leilighet og ser ikke så verst ut...

Anonym poster: a24c7c5ee8a61df2b468fedd53a7cec8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du være a-seksuell? Kanskje du skal finne deg en som er det, for da slipper du jo å ha sex så mye.

Anonym poster: 657f6e27f794d6336c782d3aedd92235

Skrevet

Selvfølgelig kan du date, men dette er noe du burde informere om helst så tidlig som mulig, om du møter folk på nettet kan det kanskje være lettere for deg å fortelle det selv før dere i det hele tatt møtes.

Mange aseksuelle eller mennesker med lav sex drift som er i forhold. Men om den andre personen har et større behov sier det seg selv at dette kan bli et problem og en eventuell deal breaker for den andre personen.

Skrevet

Klart du kan gå inn i et forhold, men du bør være åpen om at du har så lite sexbehov.

Anonym poster: e6c6a8af0a7143e313f78304566d7722

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det viktigste tror jeg vil være å finne en mann du matcher mentalt med, og som har den samme sexdriveintensisteten og fysiske berøringsbehov som du selv.

Klarer du finne en slik mann så ligger alt tilrette.

Hvorvidt denne mannen er vasnkelig å finne tør jeg ikke uttale meg om siden jeg ligger i en annen ende av scalaen.

• Liker 1
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Jeg syntes du bør være åpen da dette mest sannsynlig er en stor deal-breaker for mange.

Jeg hadde f.eks snudd i døra med mindre vi ble enig om å kaste monogamiet i søpla!

Endret av Amazing Cunt Wig
Skrevet

Hvorfor ikke? Det som er det avgjørende er om du finner noen som har ca lik sexlyst som deg selv, eller at din partner får dekket det behovet hos noen andre.

Skrevet

Samme problemet selv, ikke så lett å si at man ikke er så gira på sex.

Anonym poster: 9534397c7e566144f0a48b60d8463eaa

Skrevet

Det finnes også egne datingsider for aseksuelle, om du ønsker det.

Skrevet

Vet du, jeg har det akkurat på samme måte.

Veldig lite behov for sex, men så klart - av og til har jeg lyst også. Men det er som du sier kanskje hver 3. måned/halve år.

Dette hindrer meg veldig i å prøve å ta kontakt med gutter, for jeg gruer meg så til vi skal bli intime.

Dette med aseksuelle folk - er det slik at de ikke vil ha sex overhodet, eller kan de ha lyst av og til? Jeg har nemlig veldig lyst på barn, og det funker jo dårlig med en som ikke kunne tenke seg å ha sex i det hele tatt...

Skrevet

Ja du kan gå inn i forhold. Men du må være ærlig om at du er interessert i sex fire ganger i året.

Skrevet

Det finnes også egne datingsider for aseksuelle, om du ønsker det.

Har du link? Jeg finner ingen slike norske sider.

Anonym poster: 678e09025bb1bb69924cd7873b11b94b

Skrevet

Har du link? Jeg finner ingen slike norske sider.

Anonym poster: 678e09025bb1bb69924cd7873b11b94b

http://www.asexuality.org/en/ Eventuelt så kan du finne asexy. Meld deg på den første jeg sendte dg, er mange der. Både i forum og chat.

Anonym poster: d7d9c95493f7007a80541cda858af9c4

Skrevet

Så godt å høre at det er flere som meg. Jeg er ikke sånn forå være slem, men jeg har sånn ca lyst hver tredje månede. Likevel er jeg med å har sex sånn ca annenhver uke for å glede en partner. Dette vil jeg tro merkes, er ikke dummere enn at jeg skjønner det. Har vært inne på at jeg kanskje kan være aseksuell, men tror ikke det da jeg har vært tent på menn. jeg hadde heller håpet på å finne en mann en god del år eldre enn meg å tilbringe resten av livet med. jeg vet jeg har mange andre gode egenskaper. Jeg er rolig, snill, fornuftig, flink med økonomi og har hørt at jeg er lett å være i forhold med. Desverre har jeg denne dårlige egenskapen. Er så redd alt håp er ute.

Gjest GayLordSayNo
Skrevet

Hei. Dame i 30 årene har alltid slitt med dårlig sexlyst . Jeg trenger egentlig ikke å ha sex mer enn 1 gang hver tredje månede. Det var greit for den forrige samboeren min. Vel greit var det ikke, men han var klar over at jeg ikke har det store sexdrivet som mange andre har. Han aksepere det , og jeg ble med litt ofere for å glede han. Hel feil innstilling, men sånn er det. Jeg har nå vært singel i ett år og er på dateren igjen. Er så usikker på om jeg burde date i det hele tatt, da jeg har dette problemet. Har nå ikke hatt sex på over et år, og savner det ikke i det hele tatt. Jeg ve jeg ikke kommer til å bli annerledes , og sex er noe jeg vil ha sjelden! Burde jeg date i det hele tatt? Har prøvd å gått for de litt eldre guta i håp om at de ikke er så ivrige på sex. Hvordan gjør jeg dette? Det må da finnes noen menn som heller ikke er spå interesser i sex? Må sies at ellers er jeg grei å være sammen med. Liker ikke å krangle, har en fin jobb, leilighet og ser ikke så verst ut...

Hvorfor er det "feil innstilling" å gjør noe for den en er glad i og som er glad i deg? Det er jo ikke akkurat sånn at det koster deg så mye å suge fyren eller spre beina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...